Munca la domiciliu si telemunca. Cheltuielile cu telemunca - Contract de munca
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Munca la domiciliu si telemunca. Cheltuielile cu telemunca

Raspuns oferit de Gabriela Dita
Gabriela Dita
consilier juridic
valabil la 21 Nov 2022
Intrebare: In cazul nostru avem ca si situatie legat de Munca la domiciliu/Telemunca, ocazional, cu acordul superiorului, pentru o anumita categorie de angajati. Fiind firma de productie este necesar si functiile suport sa fie prezente la sediul angajatorului. Oare ce diferente sunt intre Telemunca si Munca la domiciliu? In timpul pandemiei am optat pentru o perioada determinata pentru munca la domiciliu prin rotatie pe departamente. Pentru situatia respectiva, ca si documentatie am incheiat act aditional si il inregistram in Revisal (am atasat un exemplu). Va trimit si paragraf din RI cu munca la domiciliu. CAPITOLUL XVII TELEMUNCA Art. 95 Telemunca - forma de organizare a muncii prin care salariatul, in mod regulat si voluntar, isi indeplineste atributiile specifice functiei, ocupatiei sau meseriei pe care o detine, in alt loc decat locul de munca organizat de angajator, cel putin o zi pe luna, folosind tehnologia informatiei si comunicatiilor; Compania X SRL poate incheia contracte individuale de munca in regim de telemunca, in conditiile mentionate prin lege iar activitatea de telemunca din cadrul companiei X SRL se bazeaza pe acordul de vointa al partilor si se prevede in mod expres in contractul individual de munca odata cu incheierea acestuia pentru personalul nou-angajat sau prin act aditional la contractul individual de munca existent. Contractul individual de munca se incheie si se modifica, dupa caz, pentru salariatii care desfasoara activitatea de telemunca, in conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. (2) In cazul activitatii de telemunca, contractul individual de munca contine, in afara elementelor prevazute la art. 17 alin. (3) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele: a) precizarea expresa ca salariatul lucreaza in regim de telemunca; b) perioada si/sau zilele in care telesalariatul isi desfasoara activitatea la un loc de munca organizat de angajator; c) locul/locurile desfasurarii activitatii de telemunca, convenite de parti; d) programul in cadrul caruia angajatorul este in drept sa verifice activitatea telesalariatului si modalitatea concreta de realizare a controlului; e) modalitatea de evidentiere a orelor de munca prestate de telesalariat; f) responsabilitatile partilor convenite in functie de locul/locurile desfasurarii activitatii de telemunca, inclusiv responsabilitatile din domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu prevederile art. 7 si 8; g) obligatia angajatorului de a asigura transportul la si de la locul desfasurarii activitatii de telemunca al materialelor pe care telesalariatul le utilizeaza in activitatea sa, dupa caz; h) obligatia angajatorului de a informa telesalariatul cu privire la dispozitiile din reglementarile legale, din contractul colectiv de munca aplicabil si/sau regulamentul intern, in materia protectiei datelor cu caracter personal, precum si obligatia telesalariatului de a respecta aceste prevederi; i) masurile pe care le ia angajatorul pentru ca telesalariatul sa nu fie izolat de restul angajatilor si care asigura acestuia posibilitatea de a se intalni cu colegii in mod regulat; j) conditiile in care angajatorul suporta cheltuielile aferente activitatii in regim de telemunca  intrebarea este daca trebuie sa avem in vedere plata respectiva? Sectiunea VII lit. g) sumele acordate angajatilor care desfasoara activitati in regim de telemunca pentru sustinerea cheltuielilor cu utilitatile la locul in care angajatii isi desfasoara activitatea, precum electricitate, incalzire, apa si abonamentul de date, si achizitia mobilierului si a echipamentelor de birou, in limitele stabilite de angajator prin contractul de munca sau regulamentul intern, in limita unui plafon lunar de 400 lei corespunzator numarului de zile din luna in care persoana fizica desfasoara activitate in regim de telemunca. Sumele sunt acordate fara necesitatea de prezentare a documentelor justificative.  

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 2931

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 nov 2022.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contract de munca

Apr152024

Fisa postului pentru Asistent Director General

de Colectiv Portal Codul Muncii valabil la 15 Apr 2024
Intrebare:  Am nevoie de fisa postului pentru Responsabil Functiune (cod COR 243217), ma poate ajuta cineva?
Apr152024

Studii expert-inspector in domeniul SSM

de Adina Popescu valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Avem un salariat care are licenta in Administratia publica. El a facut un curs cu ocupatia cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii indendiilor. Poate ocupa postul de Inspector SSM sau Expert in securitate si sanatate in munca in conditiile in care va urma un curs de specialitate?
Apr132024

Contract cu timp partial. Ore pe luna. Revisal

de Gabriela Dita valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: O societate are ca obiect de activitate - cursuri de robotica pentru copii. Se doreste angajarea unui profesor care va lucra 25 ore pe luna. Cum poate fi remunerat acest profesor? In cazul intocmirii unui contract de munca, putem face contract de munca in care trecem ca numarul orelor de munca poate varia de la o luna la alta? Este posibila modalitatea de a achita salariul pe ora? Unitatea nu ...
Apr122024

Control medical la angajare

de Adina Popescu valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Un angajat al SC SRL are contract de munca incheiat pe postul de muncitor necalificat in data de 14.07.2023 ( vineri) cu incepere din 17.07.2023 (luni) iar controlul de specialitate la cabinetul de Medicina muncii a fost efectuat in data de 21.07.2023 (vineri), data la care s-a eliberat si Fisa de aptitudine. Care sunt implicatiile faptului ca din data data de 19.06.2023 pana in 23.06.2023 ...
Apr062024

Modificare denumire firma

de Gabriela Dita valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca este necesara intocmirea unui act aditional la contract la modificarea denumirii firmei.
Mar292024

CIM durata determnata. Contracte succesive

de Gabriela Dita valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Pentru un angajat al companiei, in conditiile art. 83 lit. h ( derulare / desfasurare proiect) am 2 contracte de munca pe perioada determinata, respectiv: primul contract CIMD (la domiciliu) cu un cod COR incheiat pe perioada 10.06.2023-01.10.2023 ( incetat) si al doilea contract CIM cu alta functie (COD COR diferit de cel din CIMD) pt perioada 01.09.2023- 31.12.2024. Intrebare: al doilea ...
x