valabil la 09 Iul 2024
Institut de cercetare. Modificari ale obiectului de activitate, ROF, organigrama. Conditii. Efecte.
Raspuns oferit de Florentina Buzea

consilier juridicINTREBARE Un institut de cercetare isi schimba denumirea, organigrama si regulamentul de organizare si functionare cat si in parte obiectul de activitate. Ramane tot cercetare dar se modifica domeniile cercetarii si se aduga activitati de productie si comerciale. Regulamentul de organizare si functionare se aproba prin hotarare de guvern iar organigrama, dupa ce institutul are un nou ROF, se aproba prin ordin al ministrului cercetarii. Intrebarea este daca raman valabile acreditarile, autorizatiile. Trebuie incetate toate CIM-urile, presupun. De asemenea mandatul directorului general crerd ca ar trebui sa inceteze. Consider ca este o noua entitate care se inregistreaza la Oficiul Registrului Comertului. Imi puteti spune, va rog, care sunt procedurile si daca intradevar inceteaza CIM-urile si contractul de mandat? Se pierd acreditarile si autorizatiile pe care institutul le detine in momentul de fata? Daca inceteaza CIM-urile, pe posturile de executie se sustin examene? Dar pentru posturile de conducere nou create? Daca sunt posturi de conducere care se regasesc in noua organigrama, persoanele care le ocupa in vechea organigrama mai sustin examen pentru pozitiile din noua organigrama?
• Tip societate: R.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 iul 2024.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "Noul REGES Online: 15 solutii la cele mai intalnite intrebari din practica"!
Intrebari similare din categoria Incetare CIM
Intrebare: Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie: aceasta angajata a carei decizie de pensionare o atasez, a prezentat astazi decizia, cu data din februarie 2025. Cum sa ii incetez cim-ul, cand si cu ce articol si ce sanctiuni ar putea primi angajatorul pentru greseala angajatei care nu a prezentat decizia de pensionare la vremea ei?
Intrebare: Avem urmatoarea situatie. O salariata a primit decizia medicala pentru invaliditate gradul 2, pe care am atasat-o. Potrivit acesteia, salariata are dreptul sa desfasoare activitati profesionale (cu anumite conditii restrictive). Art. 56, lit. c din Codul muncii, la incetarea de drept a CIM apare: "la data comunicarii deciziei medicale asupra capacitatii de munca in cazul invaliditatii de ...
Intrebare: Supun atentiei dumneavoastra o situatie cu care ma confrunt si pe care nu stiu cum sa o gestionez corect. In cazul eliberarii adeverintei de vechime in munca ( la incetarea unui CIM), trebuie evidentiate si suspendarile in baza art. 50 lit. (b) (pentru concedii medicale), in contextul in care au fost transmise in REGES? Pararea mea este ca da, intrucat inclusiv suspendarile pentru articolul 52 ...
Intrebare: Ref la incetarea CIM la indeplinirea cumulativa a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare: Inteleg ca la indeplinirea celor doua conditii, angajatorul trebuie sa emita si sa transmita salariatului un Document de constatare insa cu ce data se opereaza efectiv incetarea de drept a CIM: la data indeplinirii cumulative a celor doua conditii sau la data ...
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati in a ne sfatui cum ar fi trebuit sa procedeze angajatorul in urma sentintei judecatoresti din atasament, legat de decizia de desfacere, precum si calculul sumelor datorate si a declaratiei 112.
Intrebare: La migrarea in Reges online am observat ca unul dintre angajati are dublat contractul de munca. In revisal nu am gasit contractul dublat, totul fusese raportat corect. Situatia este astfel: contract nr 3/01.01.2023 functie mecanic si contrctul 03/01.01.2023 functie mecanic agricol. Corect este cel de-al doilea contract. Cum procedez in reges online ca situatia sa fie conforma cu realitatea? Care ...