Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 10 Iunie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton

Cheltuielile angajatorului cu un curs de pregatire profesionala a angajatilor

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 25 Mai 2023
Intrebare: Care sunt cheltuielile pe care angajatorul poate sa le cuprinda in costul unui curs de formare/pregatire profesionala si pe care acesta ar putea sa le solicite angajatului in cazul initiativei incetarii CIM, costurile salariale suportate de angajator pe perioada cursului pot fi incluse in aceste cheltuieli?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.827 + TVA = 1.918,35 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.521,4 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 mai 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Formare profesionala

Mai132023

Organizare formare profesionala pentru salariatii proprii

de Adina Popescu valabil la 13 Mai 2023
Intrebare: Suntem o companie care ofera consultanta in domeniul horticol si furnizam o gama larga de produse in acest domeniu. Periodic organizam traininguri si prezentari cu salariatii nostri referitoare la noutatile din domeniu, produse noi, tratamente, boli si daunatori, precum si pe partea de comunicare, vanzari, lucru in echipa, etc. Care sunt pasii care ar trebui sa-i faca angajatorul pentru ca aceste ...
Apr252023

Instruirea salariatilor societatii ce urmeaza sa fie cumparata. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 25 Apr 2023
Intrebare:  Avem rugamintea sa ne ajutati cu o opinie referitoare la o societate care va achizitiona o alta societate comerciala. Aceasta din urma are salariati, pe care dorim sa-i trainuim in punctele noastre de lucru, pentru a putea invata produsele noastre, procedurile si softul pe care urmeaza sa-l foloseasca. Pe toata perioada in care vor fi braduite punctele de lucru, salariatii din aceasta ...
Apr092023

Formare profesionala salariati

de Adina Popescu valabil la 09 Apr 2023
Intrebare: Formarea profesionala este obligatoriu a se realiza si la societatile comerciale cu mai putin de 20, 21 salariati? In cazul in care nu se asigura participarea la programe de formare profesionala din lipsa de disponibilitati financiare, care sunt riscurile pentru societatea respectiva? Societatea avand un numar de 13 salariati.
Mar192023

Administratori. Directori. Cursuri de pregatire profesionala

de Irina Dumitrescu valabil la 19 Mar 2023
Intrebare: Angajatorul a platit cursuri de management pentru administratorul firmei care este si directorul acesteia. Va rugam sa ne spuneti ce acte trebuie sa facem pentru a fi suportata cheltuiala de firma.
Feb192023

Model de Plan anual de formare profesionala

de Adina Popescu valabil la 19 Feb 2023
Intrebare: As dori va rog, sa ma ajutati si pe mine cu un model de plan anual de formare profesionala.
Ian032023

Specialist achizitii. Experienta in munca

de Adina Popescu valabil la 03 Ian 2023
Intrebare: Pentru incadrare in functia de" specialist achizitii" COR 332301 este necesara o experienta minima de cati ani? Colega noastra a terminat facultatea de litere "Asistenta manageriala si secretariat", si a lucrat in cadrul departamentului achizitii 1 an.
x