Subventionare ANOFM angajare persoana peste 45 de ani
Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu
Expert Legislatia muncii valabil la 13 Mar 2023
Intrebare: Am o intrebare referitor la subventionarea unui loc de munca in baza Legii 76/2002: Societatea comerciala posibil angajator are cod CAEN al activitatii principale 4619 Intermedieri in comertul cu produse diverse si cod CAEN al activitatii preponderant desfasurate 6820 Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobile proprii sau inchiriate. Societatea nu are angajati. Cifra de afaceri anuala este in jur de 49600 lei, realizata in ultimii ani din activitatea cu cod CAEN 6820. Profitul net realizat nu se repartizeaza asupra dividendelor. Societatea se afla intr-un proces de restructurare a obligatiilor bugetare conform OG 6/2019, din luna iulie 2021 si pana la data de 30.04.2025. Doamna asociat unic si administrator al acestei socieati, posibil angajat, are 55 de ani si sufera de o boala cronica. Ea personal realizeaza venituri, ca persoana fizica, in valoare de 5900 lei anual conform declaratiilor unice depuse la ANAF, din inchirierea bunurilor imobiliare proprii. In ultimii doi ani nu a avut raporturi de munca cu societatea pe care o conduce, CIMul avut anterior a incetat la data de 22.01.2021. Doamna administrator ar dori sa incheie un contract individual de munca cu societatea pe care o conduce, pentru functia de administrator. Pentru a incheia acest CIM, doamna administrator ar dori sa se inregistreze la AJOFM in a carei raza teritoriala isi are domiciliul, ca persoana in cautarea unui loc de munca, somer neindemnizat, urmand ca apoi sa faca o oferta de loc de munca la AJOFM din partea societatii sale si sa-si faca angajarea prin incheierea CIM in urma primirii repartitiei de la AJOFM. In conditiile date, societatea angajator poate sa solicite subventionarea locului de munca creat pentru persoana in varsta de peste 45 de ani sau persoana cu handicap, conform art. 85 alin. (1) sau alin. (2) din Legea 76/2002, persoana avand calitatea de asociat unic si administrator al societatii?
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 1-10 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 mar 2023.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Angajare
Intrebare: Ce facilitati au angajatii straini, in speta din Sri Lanka, fata de angajatii romani? Ma refer atat la facilitati din partea angajatorului, cat si la facilitati din partea statului, atat la veniturile salariale sau de orice natura ar fi aceste facilitati.
Intrebare: Dorim sa incadram in munca o persoana ce a depus diploma de bacalaureat, filiera tehnologica, profilul tehnic, specializarea tehnician mecatronist. Suntem o societatea de apa-canal. Cum pot echiva studiile acestuia?Il pot incadra ca si electromecanic?
Intrebare: SRL cu activitate de IT doreste sa angajeze un domn care are studiile pe IT terminate in UK (atasez diploma). Imi puteti spune daca pot sa il angajez si sa aplic scutire? Ar trebui sa cerem o echivalare la diploma in tara? Sau mai sigur sa nu riscam?
Intrebare: Suntem in proces de recrutare cu o persoana cetatean rus, deci are pasaport rusesc, dar in acelasi timp este posesoare a unui permis permanent de rezidenta in Cehia, pe baza caruia a lucrat fara probleme si in Spania. In cazul in care dorim angajarea acestei persoane, o vom trata ca pe cetatean UE, sau NON_UE?
Intrebare: Care este perioada de proba (maxima/ minima) pentru salariatii persoane cu handicap? Maxim 30 de zile lucratoare conform Codului muncii art. 31 alin. (2) sau minim 45 de zile lucratoare conform art. 83 lit. d) din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap - Republicata?
Intrebare: Un ONG urmeaza sa angajeze 2 persoane, cetateni non UE, mai exact din Sri Lanka. Mentionez ca facilitarea angajarii acestora a fost facuta cu ajutorul unei firme de recrutare. Ei vor fi angajati pe o perioada determinata de 2 ani. 1. Va rugam sa ne ajutati cu pasii care ar trebui facuti de angajator de la intrarea acestora in tara. 2. Conform Codului Muncii contractul individual de munca se ...