valabil la 30 Iul 2024
Angajare cetatean NON UE
Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii

INTREBARE Avem urmatoarea situatie, astazi isi incepe activitatea o salariata cetatenie albaneza, care a fost angajata cu, contract individual de munca pe perioada nedeterminata in baza permisului de sedere temporara valabil pana la 03.08.2028, aceasta fiind membru familie cetatean roman. Va rugam sa ne sfatuiti cum este legal si cum ne recomandati sa procedam in astfel de situatii in relatia cu Inspectoratul General de Imigrari. Care sunt pasii necesari cand avem astfel de solicitari atat pentru angajare cat si pentru executarea contractului individual de munca.
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 1-10 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 iul 2024.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Obligatiile angajatorilor
Intrebare: In legatura cu noile carti de identitate (cu CIP), care nu mai includ adresa de domiciliu pe formatul fizic al documentului, ne puteti indica care este modalitatea recomandata pentru a obtine aceste informatii de la angajati, in situatiile in care sunt necesare in activitatea angajatorului?
Intrebare: Este specificat in CIM, la obligatiile angajatorilor: "sa informeze salariatul cu privire la obligatia de a adera la un fond de pensii administrat privat, in conditiile legii". As dori un model de document cu toate detaliile obligatorii care trebuie sa existe privind aceasta informare. Sau am putea sa inseram un paragraf in Minuta de informare privind acest aspect? Daca da, va rog, sa ...
Intrebare: Avem o companie din domeniu IT, care a angajat o persoana fizica nerezidenta (cu domiciliul permanent in Norvegia), contractul individual de munca incheiat cu persoana fizica prevede ca activitatea se va desfasura la domiciliul salariatei, adica in Norvegia. Conform legislatiei din Norvegia, taxele de asigurari sociale sunt datorate in Norvegia, am finalizat procedurile de inregistrare si am ...
Intrebare: Daca un salariat are in contractul de munca urmatorul program: 10:00 - 18:30; 11:00 - 19:30; 14:00 - 22:30; 15:00 - 23:30; 12:00 - 20:30 (cu 30 de minute pauza de masa), angajatorul este obligat sa deconteze si transportul (mai ales nopatea)? Daca da, care este prevederea legala?
Intrebare: Ce contributii se platesc dupa un salariat angajat cu grad de handicap mediu cu valabilitate: permanent si cine poate stabili pe ce functie se poate angaja?
Intrebare: Am nevoie de o opinie in urmatoarea problema: exista reglementari legislative in Romania care impun obligatia angajatorilor de a avea anumite functii in cadrul societatii? Sau foarte multe din ele pot fi externalizate? Ma gandesc la contextul multinationalelor in care se centralizeaza foarte multe functii de suport: HR, Legal, Financiar. Poate o entitate din Romania parte a unui grup, sa opuna ...