valabil la 02 Dec 2022
Act aditional de modificare a elementelor CIM
Raspuns oferit de Gabriela Dita

consilier juridicINTREBARE Avand in vedere noul model cadru de CIM, care este modalitatea legala de actualizare a formei contractelor deja existente, cu precadere ale celor care au o forma foarte veche (cum se faceau acum cativa ani si au doar o singura pagina)? Se poate face un AD de modificare a formei si de includere, dupa caz, a literelor si articolelor lipsa din contractul existent? Generarea unui alt CIM, nu ar fi fezabila, pentru ca ar presupune banuiesc o incetare a celui actual.
• Tip societate: S.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 dec 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Modificare CIM
Intrebare: Un salariat cetatean strain este incadrat in functia de muncitor necalificat, acesta aducand diplome de calificare din SRI LANKA, dorind schimbarea functiei. Diplomele din SRI LANKA sunt recunoscute in Romania? Le putem traduce, urmand ca mai apoi sa ii schimbam incadrarea?
Intrebare: In situatia in care, la momentul angajarii, a fost utilizat un alt model de contract individual de munca (CIM), iar ulterior acesta sufera modificari de forma, este necesara intocmirea unor acte additionale care sa includa noile clauze prevazute de modelul actual de CIM?
Intrebare: Dorim sa-l numim sef de schimb pe unul dintre angajatii actuali, trebuie sa ii modificam functia sau poate sa aiba si aceasta responsabilitate in baza unei decizii de numire unde sa specificam si responsabilitatile? Ne dorim sa isi pastreze si functia actuala.
Intrebare: Societatea in care activez, doreste sa preia prin cumparare, treptat, cate un punct de lucru al unei alte companii. Intrebare: Putem considera ca se incadreaza in transfer intreprindere daca actul intocmit intre cele 2 companii este de vanzare/cumparare si daca se realizeaza partial?
Intrebare: Avand in vedere ca pe parcursul anilor, cadrul CIM a suferit mai multe modificari, iar multe dintre contractele individuale de munca existente sunt in formate vechi, am dori sa facem o actualizare colectiva a tuturor contractelor intocmite inainte de 2023, din punct de vedere al structurii. Asadar, actul aditional modifica toate articolele din CIM, conform cadrului actual (renumerotare / ...
Intrebare: In cazul unei salariate cu CIM timp partial 1 h/zi care revine din CCC, la momentul reluarii activitatii se negociaza si stabilesc reducerea atributiilor si reducerea salariului fara reducerea timpului de munca. In conditiile date, este legala aceasta modificare a salariului?