Reglementare acordare tichete de masa - Regulament intern
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 13 Noiembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Reglementare acordare tichete de masa

Raspuns oferit de Gabriela Dita
Gabriela Dita
consilier juridic
valabil la 15 Iul 2024
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 iul 2024.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Regulament intern

Ian162024

Solutionarea amiabila a conflictelor individuale de munca. Conciliere

de Adina Popescu valabil la 16 Ian 2024
Intrebare: Avand in vedere prevederile art. 231, 231^1 si art. 242 lit. d) va rugam sprijiniti cu un model de Procedura de solutionare pe cale amiabila a conflictelor individuale de munca.
Nov162023

Regulament intern. Uniforma de lucru

de Adina Popescu valabil la 16 Nov 2023
Intrebare: Angajatii din cadrul societatii noastre au tinute de lucru. Ce putem insera in RI/CIM cu privire la obligativitatea purtarii unei uniforme de lucru.
Ian092023

Organigrama si stat de functii

de Adina Popescu valabil la 09 Ian 2023
Intrebare: Am cateva nelamuriri cu privire la Organigrama si statul de functii. Trebui sa ne realizam organigrama oficiala care sa contina si posturille vacante. Aceasta trebuie modificata mereu in functie de posturile deschise? Este nevoie de un document oficial? De fiecare data cand deschidem un rol nou, este nevoie de un document/ decizie care sa ateste acest lucru cu detalii sau doar sa ateste ...
Nov242022

Pauze pentru angajatii care lucreaza la calculator

de Adina Popescu valabil la 24 Nov 2022
Intrebare: Ca si obligatie legala, pauzele se definesc de angajator. In zona de productie sunt clar definite, deoarece se lucreaza in schimburi si la banda si trebuie sa fie toti prezenti in acelasti timp. In zona de specialisti, de birouri - lucreaza cu calulatorul, avem undeva precizata - care este durata pentru pauze ca si timp, ca si numar de pauze pentru acestia? Noi avem si pauza de masa care este ...
Nov162022

Prevederi in Regulamentul intern

de Gabriela Dita valabil la 16 Nov 2022
Intrebare: In Regulamentul intern avem urmatorele informatii mentionate despre orele suplimentare si in repaus saptamanal: Pentru salariatii angajati cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca este de 8 ore pe zi si 40 ore pe saptamana, de Luni pana Vineri. Art. 57. – Programul efectiv de lucru are loc dupa cum urmeaza, pentru angajatii care desfasoara munca in schimburi: Schimbul I in ...
Oct142022

Corectarea unei erori in RI

de Adina Popescu valabil la 14 Oct 2022
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum este ok sa procedam in cazul in care in cuprinsul ROI-ului s-au strecurat cateva greseli de scriere - se face trimitere la articolul 9.10 dar, de fapt, trebuia sa se faca la 9.09. Este ok sa corectam si sa il afisam la avizier sau trebuie trimis din nou catre salariati? Trebuie sa anuntam salariatii despre emiterea unui nou ROI sau este suficient sa trimitem documentul, ...
x