valabil la 11 Mar 2021
Produse de la o unitate protejata. Luna achizitionarii
Raspuns oferit de Rodica Mantescu

consilier juridic, lector seminarii nationaleINTREBARE Am achizitionat produse de la o unitate protejata. Ne-am asigurat ca avem toate cele necesare, e verificata unitatea, actele de autorizare, etc, avem contract de achizitie, totul ok pana la plata. Asadar, predarea produselor s-a realizat la sfarsitul lunii februarie, atunci am primit si factura dar plata se va face in luna martie pentru ca am ales ca termen de plata zile. Intrebarea este: se poate scadea din fondul calculat pe luna martie valoarea facturii avand in vedere ca factura este eliberata in luna februarie si plata in martie? Suntem obligati sa avem factura si plata in aceeasi luna sau putem scadea valoarea produselor de la UPA in luna in care realizam si plata?
• Tip societate: S.C.S.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
• Cod CAEN: Comert
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 mar 2021.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Fond pentru handicap
Intrebare: Conform art.78 alin. 2 din Legea 448/2006 - (2) Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati, au obligatia de a angaja persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati. (2^2) Pentru indeplinirea obligatiei prevazute la alin. (2), entitatile trebuie sa faca dovada ca, printr-o cerere scrisa, au ...
Intrebare: Am o societate cu 10 salariati, iar unul dintre acestia a prezentat un certificat de handicap (grad accentuat). As dori sa stiu ce facilitati ar trebui sa ii ofere societatea si de ce scutiri la contributii poate beneficia in aceasta situatie.
Intrebare: Referitor la obligatia prevazuta de Legea 448/2006 cu privire la firmele care au cel putin 50 de angajati, si care trebuie sa solicite sprijinul unor ONG-uri pentru angajarea persoanelor cu handicap. Societatea are locuri de munca vacante, dar considera ca nu pot fi angajate persoane cu dizabilitati pe aceste posturi. In acest caz, mai este obligata sa solicite sprijinul ONG-urilor pentru ...
Intrebare: Firma ce are 50 de angajati. Numar mediu de angajati in luna ianuarie este sub 50. Intrebare: Trebuie sau nu sa se calculeze taxa de handicap in luna ianuarie, tinand cont ca firma are 50 de angajati, dar numarul mediu de angajati este sub 50?
Intrebare: De asemenea am citiit ca pentru fondul de handicap suntem obligati sa ne adresam ong urilor....ca nu putem decide unilateral...daca firma noastra are 2 persoane cu grad accentuat de handicap..nu putem sa ramanem cu acestia si sa platim diferenta jumate la ANAF si jumate achizitii? In ce conditii AM FI OBLIGATI SA CREAM POSTURI SPECIALE? Nu inteleg exact aceasta noutate legislativa.
Intrebare: Va rog sa imi spuneti ce demersuri avem de facut conf. OUG 127?2024 privind angajarea persoanelor cu dizabilitati, mentionam ca avem angajati cu dizabilitati dar nu acoperim numarul de 4%, pana acum viram la stat contributia sau achizitionam produse de la unitati protejate.