Organizare formare profesionala pentru salariatii proprii
Raspuns oferit de Adina Popescu

consilier juridicIntrebare: Suntem o companie care ofera consultanta in domeniul horticol si furnizam o gama larga de produse in acest domeniu. Periodic organizam traininguri si prezentari cu salariatii nostri referitoare la noutatile din domeniu, produse noi, tratamente, boli si daunatori, precum si pe partea de comunicare, vanzari, lucru in echipa, etc. Care sunt pasii care ar trebui sa-i faca angajatorul pentru ca aceste traininguri sa fie considerate ca formare profesionala? Ce documente ar trebui sa intocmim in acest sens? Precizam ca acestea sunt tinute de salariatii nostri sau colaboratori care nu sunt autorizati ca furnizori de formare profesionala.
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
• Cod CAEN: 4778 Comer cu amnuntul al altor bunuri noi, n magazine specializate
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.827 + TVA = 1.918,35 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.521,4 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 mai 2023.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Formare profesionala
Intrebare: Care sunt cheltuielile pe care angajatorul poate sa le cuprinda in costul unui curs de formare/pregatire profesionala si pe care acesta ar putea sa le solicite angajatului in cazul initiativei incetarii CIM, costurile salariale suportate de angajator pe perioada cursului pot fi incluse in aceste cheltuieli?
Intrebare: Avem rugamintea sa ne ajutati cu o opinie referitoare la o societate care va achizitiona o alta societate comerciala. Aceasta din urma are salariati, pe care dorim sa-i trainuim in punctele noastre de lucru, pentru a putea invata produsele noastre, procedurile si softul pe care urmeaza sa-l foloseasca. Pe toata perioada in care vor fi braduite punctele de lucru, salariatii din aceasta ...
Intrebare: Formarea profesionala este obligatoriu a se realiza si la societatile comerciale cu mai putin de 20, 21 salariati? In cazul in care nu se asigura participarea la programe de formare profesionala din lipsa de disponibilitati financiare, care sunt riscurile pentru societatea respectiva? Societatea avand un numar de 13 salariati.
Intrebare: Angajatorul a platit cursuri de management pentru administratorul firmei care este si directorul acesteia. Va rugam sa ne spuneti ce acte trebuie sa facem pentru a fi suportata cheltuiala de firma.
Intrebare: As dori va rog, sa ma ajutati si pe mine cu un model de plan anual de formare profesionala.
Intrebare: Pentru incadrare in functia de" specialist achizitii" COR 332301 este necesara o experienta minima de cati ani? Colega noastra a terminat facultatea de litere "Asistenta manageriala si secretariat", si a lucrat in cadrul departamentului achizitii 1 an.