valabil la 09 Ian 2023
Organigrama si stat de functii
Raspuns oferit de Adina Popescu

consilier juridicINTREBARE Am cateva nelamuriri cu privire la Organigrama si statul de functii. Trebui sa ne realizam organigrama oficiala care sa contina si posturille vacante. Aceasta trebuie modificata mereu in functie de posturile deschise? Este nevoie de un document oficial? De fiecare data cand deschidem un rol nou, este nevoie de un document/ decizie care sa ateste acest lucru cu detalii sau doar sa ateste deschiderea unui nou post? Daca nu am avut pana acum, organigrama si nici un act oficial pentru deschiderea rolurilor trebuie sa facem retroactiv hotararea/decizia prin care au fost aprobate sau nu mai este cazul? Daca este cazul, imi este de ajutor un model de decizie.
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 11-50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 ian 2023.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Regulament intern
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea intrebare: Se poate introduce in Regulamentul intern urmatorul paragraf: Cerere concediu de odihna: ,,Angajatul are obligatia de a depune cererea pentru concediu de odihna cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de data inceperii concediului, in cazul in care solicitarea vizeaza o perioada mai mare de 2 zile lucratoare consecutive.'' ...
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un model de onboarding pentru angajatii noi.
Intrebare: As vrea sa stiu daca este obligatoriu de implementat in regulament: HG nr. 1028/2006, art. 10, care prevede: Angajatorul trebuie sa organizeze activitatea astfel incat timpul de lucru continuu la un ecran de vizualizare sa fie intrerupt la fiecare 50 de minute de lucru de o pauza de cel putin 10 minute, pauza care nu trebuie sa fie luata la inceputul sau sfarsitul programului de lucru ori sa fie ...
Intrebare: In situatia in care, in Regulamentul Intern, angajatorul a prevazut acordarea unor bonusuri in functie de rezultatele companiei si acordarea tichetelor de masa si ulterior fiind un act unilateral al angajatroul doreste sa elimine acordarea lor, respeciv sa modifice regulamentul intern si sa elimine prevederea cu posibiltata acordarii de bonusuri si tichete de masa (fie ca urmare a situatiei ...
Intrebare: Cum se actualizeaza regulamentul intern si fisa postului? In cazul regulamentului intern se aduc modificari printr-o anexa sau act aditional sau se inlocuieste de tot cel vechi? Cum se actualizeaza fisa postului in cazul in care intervin modificari ale timpului de lucru sau modificari de sarcini?
Intrebare: Suntem la etapa cand dorim sa actualizam Regulamentul Intern. Ne intereseaza lamuriri legate de cateva aspecte. Tichetele de masa dorim sa le acordam de valori nominale diferentiate pe 3 categorii (30, 35, 40 lei valoare nominala) in functia de experienta, profesionalismul angajatului. Cum reglementam concret acest aspect? In cazul abaterilor disciplinare dorim sa introducem criterii de acordare ...