Modificarea sediului angajatorului. Consecinte in privinta locului de munca al salariatilor - Modificare CIM
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Mai 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
valabil la 21 Feb 2025

Modificarea sediului angajatorului. Consecinte in privinta locului de munca al salariatilor

Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Rodica Mantescu
consilier juridic, lector seminarii nationale
INTREBARE
Firma cu sediul in Cluj Napoca isi va muta sediul in luna aceasta (se asteapta certificatul constator & restul documentelor actualizat). In contractele de munca ale angajatilor se specifica la capitolul locul de munca faptul ca: 1. Contracte mai vechi de la inceputul firmei (2021/2022) care au: Avand in vedere specificul activitatii desfasurate de Salariat, executarea obligatiilor de serviciu se va realiza la sediul Societatii sau in orice alt sediu secundar/punct de lucru unde Societatea isi desfasoara activitatea, sau in alt loc, in masura in care este necesar sau oportun pentru indeplinirea corespunzatoare a indatoririlor sale sau dupa cum este cerut de Angajator. In mod voluntar, Salariatul isi poate desfasura atributiile specifice functiei ocupate folosind tehnologia informatiei si comunicatiilor, in regim de telemunca, in alt loc decat locul de munca organizat de Angajator, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca. 2. Contracte din 2022 /2023 cau au: In mod voluntar, Salariatul isi va desfasura atributiile specifice functiei ocupate folosind tehnologia informatiei si comunicatiilor, in regim de telemunca, in alt loc decat locul de munca organizat de Angajator, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca. 3. Contracte actualizate in 2024 care au: Activitatea se desfasoara la sediul Societatii. Salariatul isi poate desfasura activitatea in regim de telemunca, cu respectarea reglementarilor aplicabile privind telemunca reglementate in Anexa 2 la prezentul contract de munca, respectiv in Regulamentul intern si/sau politica privind telemunca. In nici o varianta din cele 3 enumerate mai sus a contractului de munca nu este specificat la - Locul muncii - adresa exacta a sediului. In acest caz considerati ca ar fi nevoie de acte aditionale la contractele de munca pentru mutarea sediului SAU ar fi de ajuns o notificare pentru toti angajatii prin care se anunta mutarea sediului si atat? Actul aditional / notificarea ar intra in vigoare odata cu data in care este eliberat cerficatul constator actualizat? Ce ar trebui sa mai am in vedere dpdv a contractelor de munca odata cu aceasta mutare a sediului? As aprecia raspunsul in scris pentru a putea fi discutat/prezentat intern catre management. Multumesc frumos pentru orice suport in aceasta idee!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: IT

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!

- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR

Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 feb 2025.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Modificare CIM

Mai072025

Modificare functie salariat in sef schimb

de Adina Popescu valabil la 07 Mai 2025
Intrebare: Dorim sa-l numim sef de schimb pe unul dintre angajatii actuali, trebuie sa ii modificam functia sau poate sa aiba si aceasta responsabilitate in baza unei decizii de numire unde sa specificam si responsabilitatile? Ne dorim sa isi pastreze si functia actuala.
Apr262025

Vanzare partiala a unei intreprinderi. Transferul salariatilor

de Rodica Mantescu valabil la 26 Apr 2025
Intrebare: Societatea in care activez, doreste sa preia prin cumparare, treptat, cate un punct de lucru al unei alte companii. Intrebare: Putem considera ca se incadreaza in transfer intreprindere daca actul intocmit intre cele 2 companii este de vanzare/cumparare si daca se realizeaza partial?
Apr252025

Act aditional de modificare a continului CIM vechi

de Alexandra Nedelcu valabil la 25 Apr 2025
Intrebare: Avand in vedere ca pe parcursul anilor, cadrul CIM a suferit mai multe modificari, iar multe dintre contractele individuale de munca existente sunt in formate vechi, am dori sa facem o actualizare colectiva a tuturor contractelor intocmite inainte de 2023, din punct de vedere al structurii. Asadar, actul aditional modifica toate articolele din CIM, conform cadrului actual (renumerotare / ...
Apr232025

Reducerea salariului fara reducerea normei de munca

de Adina Popescu valabil la 23 Apr 2025
Intrebare: In cazul unei salariate cu CIM timp partial 1 h/zi care revine din CCC, la momentul reluarii activitatii se negociaza si stabilesc reducerea atributiilor si reducerea salariului fara reducerea timpului de munca. In conditiile date, este legala aceasta modificare a salariului?
Mar292025

Modificare functie. Conditiile perioadei de proba

de Adina Popescu valabil la 29 Mar 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati sa inteleg cum este tratata noua perioada de proba intr-o noua functie ocupata de un angajat. Presupunand ca nu corespunde cerintelor noii pozitii, care sunt obligatiile angajatorului si care riscurile asumate de angajat? In sensul ca angajatorul este obligat sa il readuca pe angajat pe vechea pozitie ocupata? Dar daca este ocupata deja aceasta pozitie la momentul respectiv? ...
Mar282025

Modificare durata timp de munca cu pastrarea functiei de baza

de Gabriela Dita valabil la 28 Mar 2025
Intrebare: Pot sa modific norma de lucru a unui angajat, care este si pensionar la limita de varsta, din 8 ore in 4 ore, dar, sa fie cu functie de baza?
x