Incetare activitate in regim de telemunca. Documente
Raspuns oferit de Rodica Mantescu

consilier juridic, lector seminarii nationaleIntrebare: Conform conversatiei telefonice, va transmit si in scris solicitarea in ceea ce priveste reintoarcerea salariatilor la sediul firmei, explicand detaliat situatia actuala:
- In acest moment salariatii CFRO au un act aditional de telemunca inca din Martie 2020;
- S-a discutat ieri 07.02.2022 intr-o sedinta pe grupul Skype in care administratorul a facut anuntul ca in data de 14.02.2022 salariatii CFRO (partea de ofertare si comenzi, adica 8 persoane din cele 10 persoane cu contract activ de munca care vor fi intr-un spatiu de circa 80 – 100 mp), vor incepe activitatea la birou. Mentionez faptul ca aceasta decizie a fost luata in urma erorilor si deficientelor constatate pe toata perioada de telemunca, si pierderile semnificative pe care firma le suporta datorita faptului ca salariatii nu pot fi instruiti si nu isi insusesc corect informatiile in ceea ce priveste prestarea muncii, cat si situa?ia financiar? a firmei – Indicatori Economico Financiari CFRO SERVICE anul 2021 in scadere semnificativa.
- Perioada pentru intoarcerea la birou o sa fie din 14.02.2022 pana la data de 30.04.2022.
Va rugam sa ne ajutati/informati cum trebuie procedat in aceasta situatie? Care sunt documentele ce trebuiesc intocmite pentru a fi in legalitate (rugam daca este posibil si un model de document)? Daca este valabil doar o decizie interna de revenire, fiind vorba doar despre o perioada de timp cat sa fie instruite/informate/verificate corect in prestarea muncii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 feb 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: Organizatia in care activez face parte dintr-un grup. Unuia dintre fostii directori de tara (Ro) (o sa il numim E) i-a fost atribuita o pozitie internationala, de Director de dezvoltare. Astfel, E merge in tarile unde e nevoie de expertiza lui si isi desfasoara activitatea acolo, pentru o perioada mai lunga sau mai scurta. E vine la fiecare final de saptamana in tara, acasa. Contractul de munca a ...
Intrebare: La primirea deciziei medicale asupra capacitatii de munca atasate, cum trebuie sa procedeze societate, ce obligatii are? Decizia are data de 05.02.2025, iar la societate a ajuns cu data de 06.02.2025. Societatea trebuie sa ii inceteze contractul de munca angajatei cu data ce 05.02.2025 conform articolului 56 alin. (1) litera c), iar transmiterea in Revisal este considerata in termen?
Intrebare: Am un cetatean ucrainean, care are Permis de sedere pentru beneficiarii protectiei temporare, are si un CNP primit de la Inspectoratul General pentru Imigrari Iasi si am dori sa il angajam pe firma romaneasca, ca si sofer autocamion (are si permis de conducere ucrainean), poate fi angajat pe firma cu contract individual de munca sau trebuie sa mai tinem cont de ceva anume?
Intrebare: Avem situatia urmatoare: - cim actual cu clauza de telemunca - Recent ni s-a impus lucrul de la birou 3 zile pe saptamana (conditiile impuse: WFO minim 3 zile/saptamana, Luni este munca de la birou, Fara zile consecutive de lucru de acasa) Care este cel mai corect mod de a implementa in contractul de munca acest nou regim hibrid? este obligatoriu sa facem act aditional sau este suficienta o ...
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o opinie cu privire la obigativitatea de a avea un Sef sau Coordonator al Departamentului SSM. Avem departament SSM in care activeaza o persoana cu functia de specialist in domeniul SSM, de asemnea avem peste 250 de lucratori. Conform art. 23 din HG nr.1425/2006 alin. (1) "Serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care ...
Intrebare: Care este valoarea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata pentru un CIM pe perioada nedeterminata cu timp partial de 2 ore pe zi? Dar pentru 4h/luna?