Incetare activitate in regim de telemunca. Documente
Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Specialist in legislatia munciiIntrebare: Conform conversatiei telefonice, va transmit si in scris solicitarea in ceea ce priveste reintoarcerea salariatilor la sediul firmei, explicand detaliat situatia actuala:
- In acest moment salariatii CFRO au un act aditional de telemunca inca din Martie 2020;
- S-a discutat ieri 07.02.2022 intr-o sedinta pe grupul Skype in care administratorul a facut anuntul ca in data de 14.02.2022 salariatii CFRO (partea de ofertare si comenzi, adica 8 persoane din cele 10 persoane cu contract activ de munca care vor fi intr-un spatiu de circa 80 – 100 mp), vor incepe activitatea la birou. Mentionez faptul ca aceasta decizie a fost luata in urma erorilor si deficientelor constatate pe toata perioada de telemunca, si pierderile semnificative pe care firma le suporta datorita faptului ca salariatii nu pot fi instruiti si nu isi insusesc corect informatiile in ceea ce priveste prestarea muncii, cat si situa?ia financiar? a firmei – Indicatori Economico Financiari CFRO SERVICE anul 2021 in scadere semnificativa.
- Perioada pentru intoarcerea la birou o sa fie din 14.02.2022 pana la data de 30.04.2022.
Va rugam sa ne ajutati/informati cum trebuie procedat in aceasta situatie? Care sunt documentele ce trebuiesc intocmite pentru a fi in legalitate (rugam daca este posibil si un model de document)? Daca este valabil doar o decizie interna de revenire, fiind vorba doar despre o perioada de timp cat sa fie instruite/informate/verificate corect in prestarea muncii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 feb 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: Am rugamintea sa-mi trimiteti un model de contract de garantie.
Intrebare: As dori sa stiu care sunt pasii de urmat in ceea ce priveste reangajarea unei persoane care se pensioneza la limita de varsta, in sectorul privat. Din cate stiu in sectorul public nu se mai poate cumula pensia cu salarul. In sectorul privat cum se procedeaza, daca un salariat doreste sa continue activitatea la acelasi angajator? Se face un contract nou? Acest contract se face pe baza de cerere ...
Intrebare: In cazul studentilor straini non UE care au contracte de munca cu timp partial (20 ore/saptamana) putem sa le facem program inegal? De exemplu, 2 zile sa lucreze cate 6 ore/zi, iar in alte 2 zile sa lucreze 4 ore/zi.
Intrebare: Avem un angajat (tatal copilului) care este in concediu crestere copil, cu contractul suspendat. Intrebarea este daca poate sa inscrie copilul la cresa in aceasta situatie A solicitat adeverinta de la locul de munca pentru inscriere copil la cresa. Contractul Individual de munca al angajatului este suspendat in intervalul 01.11.2023 23.04.2025 conform art. 51, alin. (1), litera (a), din ...
Intrebare: Angajatorul a primit notificare de la casa de pensii ca o salariata este benefiara unei pensii anticipate partiale, nepusa in plata, potrivit Deciziei de inscriere la pensie. In baza acestei decizii angajatorul i-a incetat de drept CIM-ul. Totodata angajata a solicitat angajatatorului mentinerea in activitate pe perioada nedeterminata, aceasta solicitare nefiind aprobata. Fosta salariata s-a ...
Intrebare: Am o intrebare referitoare la decontarea ochelarilor pentru un angajat care a solicitat acest beneficiu. In acest context, as dori sa stiu daca societatea este obligata sa acorde acest beneficiu si, daca da, care este valoarea maxima pe care o pot deconta conform politicilor companiei si reglementarilor legale in vigoare. Mai exact, as aprecia daca mi-ati putea furniza urmatoarele informatii: ...