Incetare activitate in regim de telemunca. Documente
Raspuns oferit de Rodica Mantescu

Specialist in legislatia munciiIntrebare: Conform conversatiei telefonice, va transmit si in scris solicitarea in ceea ce priveste reintoarcerea salariatilor la sediul firmei, explicand detaliat situatia actuala:
- In acest moment salariatii CFRO au un act aditional de telemunca inca din Martie 2020;
- S-a discutat ieri 07.02.2022 intr-o sedinta pe grupul Skype in care administratorul a facut anuntul ca in data de 14.02.2022 salariatii CFRO (partea de ofertare si comenzi, adica 8 persoane din cele 10 persoane cu contract activ de munca care vor fi intr-un spatiu de circa 80 – 100 mp), vor incepe activitatea la birou. Mentionez faptul ca aceasta decizie a fost luata in urma erorilor si deficientelor constatate pe toata perioada de telemunca, si pierderile semnificative pe care firma le suporta datorita faptului ca salariatii nu pot fi instruiti si nu isi insusesc corect informatiile in ceea ce priveste prestarea muncii, cat si situa?ia financiar? a firmei – Indicatori Economico Financiari CFRO SERVICE anul 2021 in scadere semnificativa.
- Perioada pentru intoarcerea la birou o sa fie din 14.02.2022 pana la data de 30.04.2022.
Va rugam sa ne ajutati/informati cum trebuie procedat in aceasta situatie? Care sunt documentele ce trebuiesc intocmite pentru a fi in legalitate (rugam daca este posibil si un model de document)? Daca este valabil doar o decizie interna de revenire, fiind vorba doar despre o perioada de timp cat sa fie instruite/informate/verificate corect in prestarea muncii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.827 + TVA = 1.918,35 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.521,4 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 feb 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: Care este cadrul legal (act normativ) conform caruia sunt stabilite diplomele de studii necesare unui anumit post (evaluarea competentelor necesare pt posturile dintr-o companie)?
Intrebare: Dorim sa angajam o persoana, in vanzari, cu domiciliul in Republica Moldova, pentru a se ocupa de partea de vanzari pe zona Republica Moldova. Contractul de munca va fi facut pe SRL in Romania, dar domiciuliul angajatului si locul de desfasurare al activitatii va fi in Republica Moldova. El va lucra pe teren si de acasa. Ce tip de contract de munca trebuie intocmit? Cum se declara in Revisal si ...
Intrebare: Va rog sa ne acordati suportul cu privire la angajarea unui cetatean din Austria, in baza unui contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Acesta este pensionar si va ocupa functia de director general. Care sunt etapele premergatoare angajarii? Trebuie sa facem demersuri la Inspectoratul General de Imigrari si la ANAF? Va rog sa detaliati etapele pe care le avem de urmat pentru ...
Intrebare: Avem un salariat incadrat in functia de stivuitorist (norma intreaga), care presteaza atributile acestei functii in depozit, dar urmeaza sa si livreze marfa din depozit (sofer), cum este corect in aceasta situatie sa facem 2 CIM (cumul de functii) impartind corespunzator timpul de lucru, sau se poate face un act aditional la CIM, respectiv fisa postului unde vom adauga noi atributii?
Intrebare: Societatea noastra este structurata prin 3 servicii, compartimente (traduceri, secretariat si resurse umane). Incepand cu 1 ianuarie 2024 va ramane un singur compartiment unic si Directorul societatii separat. Va rog sa imi spuneti daca prin aceasta reorganizare este necesar sa modificam toate posturile angajatilor sau doar ale celor care au functia de sef serviciu (3 servicii, 3 sefi serviciu). ...
Intrebare: Administratorul societatii X srl ( societate romaneasca ), doreste sa fie angajat cu contract de munca pe durata nedeterminata. Este cetatean cu dubla cetatenie: bulgara si turca. Deci poate fi considerat cetatean UE. El locuieste in Istanbul, Turcia, acolo are si resedinta fiscala. Se doreste ca angajarea, sa fie cu act aditional de telemunca, adica nu doreste sa vina sa lucreze din Romania. ...