Functia de sef birou
Raspuns oferit de Adina Popescu
consilier juridicIntrebare: Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. In cadrul Biroului resurse umane este obligatoriu sa existe un sef birou?
• Tip societate: S.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 mar 2023.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Desfiintarea locului de munca
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti cum trebuie reglementat in cadrul unei companii locurile de munca disponibile, altfel decat organigrama nominala a societatii, daca se face un alt document. Cum se procedeaza daca se desfiinteaza un post, si daca o decizie a administratorului este suficienta si care sunt conditiile legale pentru a se produce acest lucru.
Intrebare: Un angajator a fost nevoit sa concedieze individual mai multi angajati avand in vedere probleme financiare pe care le are in acest moment. Printre cei concediati se afla si persoane cu grad accentuat de handicap. Va rog sa ne spuneti ce drepturi suplimentare trebuie acordate angajatilor in cauza intr-o astfel de situatie sau ce alte aspecte trebuie luate in considerare ca sa se poata finaliza ...
Intrebare: Daca concediez cu decizie de restructurare conform art. 65 alin. (1) din Codul muncii, trebuie sa anunt somajul ca aceasta persoana are dreptul la somaj, sa o ia in evidente? Dupa ce eliberez decizia de incetare cu respectarea preavizulului si compensatoriile, nu stiu daca trebuie sa anunt eu in calitate de ANGAJATOR somajul sau este responsabilitatea ANGAJATULUI sa anunte ANOFM? In cazul in care ...
Intrebare: Suntem o companie din domeniul Horeca. Dorim externalizarea contabilitatii primare catre o firma de profil incepand cu 2 septembrie 2024. Noi colaboram deja cu aceasta firma de mai multi ani pentru partea finala de contabilitate. Momentan contabilitatea primara este tinuta de un angajat pe postul de economist. Din 2 septembrie aceasta firma de contabilitate va prelua si contabilitatea primara. In ...
Intrebare: Un institut de cercetare isi schimba denumirea, organigrama si regulamentul de organizare si functionare cat si in parte obiectul de activitate. Ramane tot cercetare dar se modifica domeniile cercetarii si se aduga activitati de productie si comerciale. Regulamentul de organizare si functionare se aproba prin hotarare de guvern iar organigrama, dupa ce institutul are un nou ROF, se aproba prin ...
Intrebare: Sunt Specialist Resurse Umane la firma X department Hr.Departamentul Hr mai are o functie de Manager Hr, ocupata de o colega care in momentul de fata este in concediu crestere copil. S-a dat dispozitia de a se desfiinta postul de manager resurse umane sau de a se desfiinta departamentul HR In acest caz, pe ce motiv se desfiinteaza postul de Manager Resurse Umane, ce conditii trebuiesc indeplinite ...