Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 8 Decembrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton

Contract administrare

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 14 Nov 2022
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati in urmatoarea situatie: Se doreste incheierea unui contract de management/administrare si nu suntem siguri daca suntem obligati sa-l programam la medicina muncii, SSM/PSI si de asemenea daca este obligatoriu sa intocmim regulament intern, condica de prezenta si pontaj.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 4339

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 40.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.655 + TVA = 1.737,75 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.018 + TVA =2.119,25 lei

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 nov 2022.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Protectia muncii

Nov142022

Fisa SSM. Traseul locuinta-serviciu

de Adina Popescu valabil la 14 Nov 2022
Intrebare: Ce adresa (traseul locuinta-serviciu) se trece in carnetul ssm al unui nou angajat daca locuieste la o alta adresa decat cea din buletin, fara a avea un act oficial in acest sens? Un eveniment pe acest traseu neoficial, poate fi considerat accident de munca? Aceeasi intrebare legata de adresa si pentru incheiere CIM va rog.
Aug292022

Salariat apt conditionat. Concediere

de Adina Popescu valabil la 29 Aug 2022
Intrebare: Daca unul dintre salariati, avand functia de sudor a primit de la medicul de medicina muncii, fisa de aptitudini ca fiind apt conditionat cu recomandarile: de a lucra in echipa, fara lucru la inaltime, control si tratament de specialitate iar atributiile functiei nu pot fi realizate conform acestor recomandari iar societatea nu are la dispozitie alte posturi unde ar fi posibil indeplinirea ...
Iul052022

Pastrare Fisa SSM

de Adina Popescu valabil la 05 Iul 2022
Intrebare: Cat timp se pastreaza fisa de instruire privind SSM, dupa incetarea raportului de munca cu angajatul? Cum se distrug aceste documente avand in vedere ca au date cu caracter confidential?
Dec162021

Examenul medical la reluarea activitatii. Revenire din CCC

de Adina Popescu valabil la 16 Dec 2021
Intrebare: Pentru o salariata care revine din CCC, cand trebuie facuta Medicina Muncii? Conform H.G. 355/2007 art. 23 specifica un termen de 7 zile de la reluarea activitatii. Intrebarea este: Se poate face si inainte de reinceperea activitatii?
Nov292021

Certificatul digital european Covid pentru candidatii la interviul pentru ocuparea unui loc de munca

de Adina Popescu valabil la 29 Nov 2021
Intrebare: Dorim sa stim daca este vreo posibilitate ca pentru canditatii care vin la interviuri sa cerem dovada certificatului verde si daca putem sa aflam cum au obtinut acest certificat verde: daca au fost vaccinati, au trecut prin boala sau cu test COVID.
Sep102021

Cod COR conducator serviciu de prevenire si protectie

de Adina Popescu valabil la 10 Sep 2021
Intrebare: Potrivit Legii securitatii si sanatatii in munca in cazul intreprinderilor si/sau unitatilor care au peste 250 de lucratori, angajatorul trebuie sa organizeze unul sau mai multe servicii interne de prevenire si protectie. Serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori (COR 325723) care indeplinesc cel putin cerintele prevazute la art. 49 si, iar acest serviciu ...
x