Adeverinta vechime. Obligativitate stampila angajator - Obligatiile angajatorilor
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 8 Octombrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Adeverinta vechime. Obligativitate stampila angajator

Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu
Alexandra Nedelcu
Expert Legislatia muncii
valabil la 07 Oct 2023
Intrebare: Incepand cu data de 01.09.2023, s-a reintrodus obligativitatea de a stampila adeverintele de vechime eliberate de catre angajator la incetare CIM?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 1812

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 oct 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Obligatiile angajatorilor

Sep252024

Fisa postului. Semnarea unei noi fise a postului daca se schimba administratorul societatii

de Adina Popescu valabil la 25 Sep 2024
Intrebare: In cadrul societatii a fost schimbat administratorul companiei. Pentru salariatii activi care au fisa de post semnata cu fostul administrator al companiei este o obligatie prevazuta de lege pentru a se semna o noua fisa de post in vederea actualizii cu noul administrator.
Sep182024

Obligatia angajatorului a suporta transportul salariati strainil in tara natala

de Rodica Mantescu valabil la 18 Sep 2024
Intrebare: O SRL care are salariati straini (non-ue) si acestia nu au fost plecati de o perioada mai lunga de timp in tara lor natala, de ex. 2 ani, exista vreo obligatie pt angajator pt plata biletelor de avion pt acestia?
Iul302024

Angajare cetatean NON UE

de Colectiv Portal Codul Muncii valabil la 30 Iul 2024
Intrebare: Avem urmatoarea situatie, astazi isi incepe activitatea o salariata  cetatenie albaneza, care a fost angajata cu, contract individual de munca pe perioada nedeterminata in baza permisului de sedere temporara valabil pana la 03.08.2028, aceasta fiind membru familie cetatean roman. Va rugam sa ne sfatuiti cum este legal si cum ne recomandati sa procedam in astfel de situatii in relatia cu ...
Iul252024

Decontarea ochelarilor. Conditii si procedura

de PortalCodulMuncii.ro valabil la 25 Iul 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca angajatorul este obligat sa deconteze angajatilor consultul oftalmologic, achizitia ramelor si a lentilelelor prescrise de medicul specialist. Daca da, in ce conditii si care este valoarea? Daca nu este prevazuta vreo valoare, cum ar trebui sa fie stabilita aceasta?
Iun252024

Cumul pensie Legea 3412004 cu salariul

de Florentina Buzea valabil la 25 Iun 2024
Intrebare: Va solicitam opinia in legatura cu o pensionare conform L 341/2004. Salariatul si-a continuat activitatea pe contractul initial si a incasat si pensia. Pe legea anterioara a pensiilor este corect sau este o greseala penalizabila?
Mai042024

Salariat invalid de gradul 3. Incetare CIM

de Rodica Mantescu valabil la 04 Mai 2024
Intrebare: Un angajat a transmis unitatii Decizia medicala prin care a fost incadrat in gradul de invaliditate III, conf. art 68 alin. 1, lit c) din Legea 263/2010, persoana putand sa presteze o activitate profesionala, corespunzatoare a cel mult jumatate din timpul normal de munca. Unitatea nu are posibilitatea sa mentina angajatul cu jumatate de norma pe locul de munca pentru care are contract individual ...
x