Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 29 Mai 2022
Un produs marca Rentrop&Straton

Modificari contractuale CIM institutie publica

Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Rodica Mantescu
Specialist in legislatia muncii
valabil la 30 Iun 2013
Intrebare: Noi suntem o institutie publica de stat deconcentrata infiintata de catre Consiliul local, un salarit angajat in anul 2008 intr- o functie contractual de executie este numit in anul 2011 de catre Primar printr-o dispozitie pe o perioada de 60 de zile in functia de conducere de Director al institutiei, iar compartimentul Resurse Umane I-a intocmit act additional de modificare functie, salariu si perioada, angajatul fiind inregistrat la noi in institutie s-a operat in Revisal si s-a transmis ca modificare a functiei, in anul 2012, salariatul da concurs in primarie pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei de conducere de Director, I-a concursul si I se intocmeste de catre primarie o dispozitie in care spune ca se angajeaza cu CIM pe perioada nedeterminata in functia de conducere de Director, vreau sa stiu noi ca institutie ce acte trebuie sa intocmim daca salariatul este angajat de catre primar dar este platit de catre institutia noastra si ecte inregistrat la noi in Revisal, ce se intampla cu CIM-ul salariatului vechi cu functia de executie, ce modificari trebuie sa facem noi,In 2013 acelasi salariat primeste o notificare in care este instiintat ca se afla in perioada de preaviz de 20 de zile si I se ofera un alt post vacant din cadrul institutiei acela de Director Adjunct, salariatul accepta, vreau sa stiu ce documente trebuiesc intocmite in urma celor intamplate, cum este pus in functia pe care a acceptat-o fara sa mai de-a concurs, I se inceteaza contractual care I s-a intocmit de catre Primarie in urma concursului si noul Director al institutiei ii face decizie de numire pe postul acceptat t si I se intocmeste un alt Cim pe postul de Director Adjunct avand ca obiect ce?, cum se fac modificarile de catre noi in Revisal pentru a fi in regula.. Sper ca am prezentat cat de cat bine situatia salariatului respectiv si astept cu nerabdare un raspuns din partea dumneavoastra, daca mai aveti nevoie de detalii va rog sa ma contactati.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 40.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.655 + TVA = 1.737,75 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.018 + TVA =2.119,25 lei
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


x