Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 20 Septembrie 2019
Un produs marca Rentrop ∧ Straton

Fisa de post Organizator relatii

Raspuns oferit de Portal Fisa-Postului.ro
Portal Fisa-Postului.ro
Intrebare: Fisa de post Organizator relatii

Raspuns:
Organizator relatii
 
I. Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Organizator relatii
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3.    Pozitia in COR / Cod: 243209
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Relatii publice
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Directorului Relatii publice
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Specialistii in relatii publice planifica, dezvolta, implementeaza si evalueaza strategiile de informare si comunicare care asigura intelegerea si imaginea favorabila cu privire la companii si alte organizatii, bunurile si serviciile acestora, rolul lor in cadrul comunitatii.
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
sa reprezinte sectorul propriu in relatiile cu alte sectoare ale organizatiei si cu tertii
sa se asigure ca stabileste, mentine si dezvolta relatii cu liderii politici, parlamentari, experti/consilieri parlamentari, staff-ul comisiilor de specialitate ale parlamentului, oficiali alesi si numiti din administratia publica centrala si locala etc
sa se asigure ca monitorizeaza procesul de elaborare a legislatiei si documentelor contractuale 
sa asigure organizarea de evenimente (cu caracter economic,social, cultural, artistic, stiintific, recreativ etc.)
sa se preocupe de asigurarea suportului pentru terti care organizeaza activitati in spatiile firmei
sa asigure realizarea de sondaje de opinie in randul firmelor care iau parte la evenimente;
sa asigure incheierea de contracte de colaborare cu firme specializate pentru furnizarea de servicii conexe pe timpul desfasurarii evenimentelor;
sa asigure organizarea de programe pentru manifestarile la care exista astfel de solicitari;
sa asigure elaborarea corespondentei comerciale;
sa se asigure ca se implica in influentarea procesului decizional si legislativ 
sa se asigure ca mediatizeaza si promoveaza interesele pe care le reprezinta 
sa se asigure ca planifica, modereaza si organizeaza audieri/consultari/dezbateri publice 
sa se asigure ca monitorizeaza si prioritizeaza interesele firmei
sa se asigure ca mentine relatia cu media si clienti ori posibili clienti 
sa asigure intocmirea si derularea contractelor de prestari servicii;
sa asigure intocmirea si actualizarea bazei de date specifice actiunilor organizate
sa se asigure ca desfasoara activitati de informare, documentare si cercetare 
sa se asigure ca redacteaza documente de pozitie, brief-uri, analize legislative, rapoarte, fise sintetice ale proiectelor si propunerilor legislative, scrisori, articole si comentarii 
sa asigure circulatia informatiei
sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
sa identifice surse de instruire si autoinstruire
sa asigure comunicarea cu partenerii si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
sa asigure rezolvarea problemelor aparute 
sa verifice gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
sa evalueze impactul activitatii asupra obiectivelor propuse si asupra resurselor umane 
sa verifice pontajul lunar pentru personalul din subordine si sa-l transmita Departamentului Resurse Umane
sa organizeze acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
sa exercite permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal
sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului; 
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi. 
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare. 
 
5. Conditiile de lucru ale postului
 
Desfasurarea activitatii - la birou
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
 
Acesta isi desfasoara activitatea la birou si pe teren
 
Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
Mijloace specifice de transmitere a informatiei - telefon mobil;
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
III. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii 
Studii superioare 
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini personale
 
incredere in sine;
operativitate;
viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism;
diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
indemanare;
ordine
rapiditate in reactii si judecata;
punctualitate;
capacitate de sinteza si analiza
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- concizie in exprimare
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
Data 
 
 
Numele si semnatura titularului postului,  
 
 
Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
 
A P R O B A T
Director General

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "Domeniile vizate de controalele Inspectiei Muncii in 2019"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Oct142015

Fisa de post Sef birou import-export

de Portal Fisa-Postului.ro valabil la 14 Oct 2015
Iul312015

Fisa de post Copywriter publicitate

de Portal Fisa-Postului.ro valabil la 31 Iul 2015
Mai222015

Fisa de post Arhivar

de Portal Fisa-Postului.ro valabil la 22 Mai 2015
Aug292014

Fisa de post Economist in comert si marketing

de Portal Fisa-Postului.ro valabil la 29 Aug 2014
Iun232014

Fisa de post Director proiect

de Portal Fisa-Postului.ro valabil la 23 Iun 2014
x