Criteriile si procedura de evaluare
Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii

valabil la 05 Dec 2013
Intrebare: In contractul de munca pentru functia de manager exista urmatoare criterii de evaluare:
1. creativitate si spirit de initiativa;
2. corectitudine in luarea deciziilor;
3. preocuparea pentru interesul general al firmei;
4. abilitati de comunicare generala (oral, scris);
5. interes in perfectionarea activitatii;
6. aplicarea corecta si eficienta a cunostintelor;
7. capacitatea de analiza si sinteza;
8. capacitatea de planificare si organizare a timpului de lucru;
9. abilitati de gasire a solutiilor noi si productive la probleme;
iar pentru functia de montator exista urmatoarele criterii de evaluare:
1. capacitatea de planificare si organizare a timpului de lucru;
2. creativitate si spirit de initiativa;
3. abilitati de gasire a solutiilor noi si productive la probleme;
4. aplicarea corecta si eficienta a cunostintelor;
5. interes in perfectionarea activitatii;
6. capacitatea de asumare a responsabilitatilor;
7. abilitati de comunicare generala;
In regulamentul intern intocmit de un furnizor in baza unui contract de prestari servicii exista alte criterii de evaluare, si anume:
Criteriile de evaluare a realizarii acestor obiective sunt:
a) Pentru prezenta salariatilor la serviciu la ora stabilita, fara intarzieri, in perfecta stare fizica si psihica se acorda calificativul 5.
Pentru pana la 3 intarzieri la program sau pana la 3 prezente la serviciu in stare de oboseala, etc, se acorda calificativul 3.
Pentru mai mult de 3 intarzieri sau prezente in stari necorespunzatoare la serviciu se acorda calificativul 1.
b) Pentru efectuarea serviciilor de calitate, fara nicio reclamatie din partea clientilor se acorda calificativul 5.
Pentru pana la 3 reclamatii din partea clientilor se acorda calificativul 3.
Pentru mai mult de 3 reclamatii din partea clientilor se acorda calificativul 1.
c) Pentru efectuarea sarcinilor trasate de superiorul ierarhic la timp si in bune conditiuni se acorda calificativul 5.
Pentru pana la 3 abateri in acest sens se acorda calificativul 3.
Pentru peste 3 abateri in acest sens se acorda calificativul 1.
Obiectivele de performanta stabilite in cadrul SC ......SRL sunt:
a) prezentarea salariatilor la serviciu la ora stabilita, fara intarzieri, in perfecta stare fizica si psihica.
b) calitatea serviciilor prestate
c) efectuarea sarcinilor trasate de superiorul ierarhic la timp si in bune conditiuni. Cum trebuie sa procedeze firma in aceasta situatie?
Ramane cu criteriile de evaluare din contractele de munca sau cu cele din Regulamentul intern si face acte aditionale?
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 1-10 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.827 + TVA = 1.918,35 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.521,4 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 dec 2013.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: Codul muncii prevede posibilitatea semnarii electronice a CIM-ului. Dorim implementarea semnaturii electronice pentru semnarea documentelor de resurse umane (informare salariala, CIM, acte aditionale). Dorim sa facem acest lucru prin intermediul furnizorului nostru de sistem informatic ce ne ofera semnatura electronica calificata Certsign. Problema intervine in momentul in care nu toti salariatii ...
Intrebare: Promovarea sau incadrarea in alta functie in cadrul aceleiasi firme se considera angajare sau doar o modificare a contractului individual de munca? Intrebarea se pune in contextul in care prin acte legislative se dispune anularea angajarilor.
Intrebare: Daca societatea se reorganizeaza se poate desfiinta un post de conducere a unei persoane daca acea persoana in momentul reorganizarii este in concediu de boala? si nu se cunoaste cat o sa mai stea in concediu de boala.
Intrebare: Care este modalitatea prin care o persoana poate sustine o proba practica de lucru (fara a fi angajatul companiei), intr-un service auto/fabrica de productie autovehicule transport. Exista o serie de documentele care trebuie completate? Putem semna cu respectivul un acord de confidentialitate?
Intrebare: Un salariat primeste de la casa nationala de pensii decize medicala, handicap gr. 3 este corect sa incheiem un act aditional (cu acordul partilor) de modificare a contractului individual de munca din norma intreaga in timp partial? La data comunicarii deciziei de pensionare mai este necesara incetarea contractului individual de munca sau putem continua colaborarea in baza aceluiasi contract?
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru functia de receptioner Cod COR 432113.