Regulamentul intern - Legislatia muncii
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 21 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Regulamentul intern

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 02 Mar 2023
Intrebare: Conform Codul muncii art. 246 (1) Intocmirea regulamentului intern la nivelul fiecarui angajator se realizeaza in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului cod. (2) In cazul angajatorilor infiintati dupa intrarea in vigoare a prezentului cod, termenul de 60 de zile prevazut la alin. (1) incepe sa curga de la data dobandirii personalitatii juridice. Intelegerea noastra este ca reprezentantele NU au personalitate juridica propriie. Societatile straine care nu sunt rezidente in Romania isi pot promova interesele comerciale in Romania stabilindu-si aici un birou de reprezentanta. Ca si statut legal, reprezentantele nu sunt entitati cu personalitate juridica proprie, ci depind si sunt subordonate societatilor straine care le-au constituit. In acest context, va rog sa ne transmiteti: daca exista obligatia legala ca reprezentanta din Romania sa aiba un Regulament Intern incheiat in Romania. Daca vine in control, ITM solicita reprezentantei Regulamentul Intern? Daca trebuie sa aiba un Regulament intern incheiat in Romania, cum ar trebui procedat? Sa porneasca de la Regulamentul societatii mama si sa il adapteze la prevederile legale din Romania, locul desfasurarii activitatii a reprezentantei? Cum considerati ca trebuie procedat, alte aspecte pe care sa le avem in vedere, etc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 mar 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatia muncii

Apr172024

Practica la locul de munca.

de Florentina Buzea valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Avem un angajat major care este inscris intr-o forma de invatamant care ii solicita sa faca practica de specialitate in domeniul Contabilitate. Angajatul realizeaza o serie de sarcini de contabilitate primara, insa nu consideram ca putem sa ii oferim practica avand in vedere ca este angajatul nostru. Va rog sa ne spuneti opinia dvs. daca un angajat poate realiza practica la societatea unde este ...
Apr072023

Supravegherea sanatatii pentru sofer angajat

de Alexandra Nedelcu valabil la 07 Apr 2023
Intrebare: Ma puteti ajuta cu legislatie cu privire la analizele prin siguranta circulatiei la soferi? Ne intereseaza sa stim daca soferul cat B care conduce masina pana in 3.5 tone in interes de serviciu (livreaza marfa) trebuie sa isi faca analizele medicale de siguranta circulatiei si a transporturilor.
Feb142023

Utilizarea semnaturii electronice pentru documente de resurse umane

de Adina Popescu valabil la 14 Feb 2023
Intrebare: Daca se doresc urmatoarele modificari: - renuntarea la documentele de HR pe suport de hartie (contract individual de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte, centralizator informare Regulament intern, etc.) si emiterea/utilizarea lor pe suport electronic -renuntarea la semnatura olografa si utilizarea semnaturii olografe electronice, pentru semnarea documentelor de HR, in format electronic - ...
Ian312023

Contract de mandat administrator. Remuneratie. Taxe

de Rodica Mantescu valabil la 31 Ian 2023
Intrebare: Societatea ABC SRL are asociat unic si administrator o persoana fizica. Avand in faptul ca persoana fizica (asociat unic si administrator) nu are incheiat niciun contract de munca cu niciun angajator, se poate incheia un contract de mandat intre societate si aceasta persoana fizica? Daca da, care sunt contributiile obligatorii de achitat?
Nov072022

Salariati angajati la data intrarii in vigoare a Legii nr. 283/2022

de Gabriela Dita valabil la 07 Nov 2022
Intrebare: Avand in vedere modificarea Codului Muncii - Legea nr. 53/2003 prin Legea nr. 283/2022, am rugamintea sa ma informati daca, pentru salariatii care au raporturi de munca stabilite anterior datei de intrare in vigoare a legii mai sus amintite, este necesar a fi intocmite acte aditionale sau conform art. II din Legea nr. 283 "pentru salariatul care are raporturi de munca stabilite anterior ...
Mai012022

Administrator. Conflict de interese

de Rodica Mantescu valabil la 01 Mai 2022
Intrebare: O societatea comerciala / PFA - SRL - presteaza servicii de consultanta financiar-contabila si fiscala unei societati comerciale Y de tip societate pe actiuni. In acelasi timp reprezentantul societatii X SRL (administratorul unic) este unul din cei trei membrii ai consiliului de administratie ai societatii pe actiuni. In situatia expusa anterior, considerati ca exista riscul unui conflict de ...
x