Cum utilizez site-ul
PortalCodulMuncii.ro este un serviciu premium, accesibil doar pe baza de abonament platit.
Pentru a avea acces la informatiile din PortalCodulMuncii.ro trebuie sa va inregistrati si sa va activati contul, achitand contravaloarea abonamentului, de 2.247 lei TVA inclusa/an.
Accesati sectiunea drepta/sus a portalului - "Inregistrare cont". Odata completate toate campurile cerute, apasati butonul "Trimite". Veti primi imediat, in casuta de email pe care ne-ati furnizat-o, un mesaj prin care sunteti rugat sa confirmati inregistrarea in portal si linkul pentru descarcarea unei facturi proforma.
Imediat ce se confirma plata abonamentului, contul dvs. devine activ si puteti utiliza informatia din portal:
1. Puteti accesa toate intrebarile si raspunsurile din toate domeniile existente in portal.
De exemplu, daca va intereseaza ceva legat de concediile medicale faceti clic pe butonul "Concedii" si apoi alegeti subdomeniul "Concediu medical", din subdomeniile care se deruleaza in partea stanga a ecranului. In centrul ecranului vor aparea toate intrebarile si raspunsurile postate pana acum in portal cu privire la aceasta tema.
Fiecare intrebare are postat numele autorului care a oferit solutia si data la care solutia a fost oferita.
2. Puteti trimite chiar dvs. intrebari specialistilor nostri.
Daca niciuna dintre intrebarile aflate in sectiunea de concediu medical nu se aseamana cu problema cu care va confruntati, puteti trimite specialistilor intrebarea dvs. din sectiunea "Adreseaza o intrebare" aflata mereu in partea stanga sus a ecranului.
De asemenea, puteti apela la Serviciul de consultanta telefonica* pentru a solutiona speta cu care va confruntati cu ajutorul expertilor nostri.
*PortalCodulMuncii isi rezerva dreptul de a raspunde unui numar de maximum 30 intrebari, in total, in scris si telefonic/utilizator cu cont activ platit pentru abonamentul pe 12 luni.
Pentru o desfasurare optima, utilizarea serviciului de consultanta telefonica se face in limitele unui acces echilibrat si eficient. Astfel fiecare apel telefonic va fi dedicat solutionarii unei singure intrebari, care trebuie sa fie formulata clar si concis, astfel incat sa poata fi clarificata intr-o convorbire de cel mult 15 minute. Acest lucru ne permite sa oferim asistenta de calitate si sa sprijinim un numar cat mai mare de clienti in solutionarea rapida a problemelor de legislatia muncii & salarizare.