Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 6 Decembrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton

LEGE Dialogului Social nr. 62 din 10 mai 2011 Titlul V

Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii
Colectiv Portal Codul Muncii

 TITLUL V: Consiliul Economic si Social

 CAPITOLUL I: Dispozitii generale

 Art. 82
Consiliul Economic si Social este institutie publica de interes national, tripartita, autonoma, constituita in scopul realizarii dialogului tripartit la nivel national dintre organizatiile patronale, organizatiile sindicale si reprezentanti ai societatii civile organizate.

 Art. 83
(1)Consiliul Economic si Social este consultat obligatoriu de catre initiatorii proiectelor de acte normative din domeniul sau de competenta. Rezultatul acestei consultari se concretizeaza in avize la proiectele de acte normative.
 (2)Domeniile de competenta ale Consiliului Economic si Social sunt:

a)politicile economice;
b)politicile financiare si fiscale;
c)relatiile de munca, protectia sociala si politicile salariale;
d)politicile in domeniul sanatatii;
e)educatia, cercetarea si cultura.

(3)Consiliul Economic si Social se poate autosesiza sau poate fi sesizat de orice autoritate publica ori de organizatiile patronale sau sindicale reprezentative la nivel national, precum si de reprezentantii societatii civile asupra unor stari de fapt, evolutii ori evenimente economico-sociale de interes national, in urma acestor sesizari, Consiliul Economic si Social emite puncte de vedere si recomandari.

 Art. 84
(1)Consiliul Economic si Social are personalitate juridica.
(2)Sediul Consiliului Economic si Social este in municipiul Bucuresti.

 Art. 85
Consiliul Economic si Social se organizeaza si functioneaza potrivit prevederilor prezentei legi, precum si ale regulamentului propriu de organizare si functionare.

 CAPITOLUL II: Atributiile Consiliului Economic si Social

 Art. 86
Consiliul Economic si Social este organism consultativ pentru Parlamentul si Guvernul Romaniei si are urmatoarele atributii:
a)avizeaza actele normative din domeniile de competenta prevazute la art. 83 alin. (2), initiate de Guvern sau de Parlament, invitand initiatorii la dezbaterea actelor normative;
b)elaboreaza, la solicitarea Guvernului, a Parlamentului sau din propria initiativa, analize si studii privind realitatile economice si sociale;
c)semnaleaza Guvernului sau Parlamentului aparitia unor fenomene economice si sociale care impun elaborarea unor noi acte normative;
d)urmareste indeplinirea obligatiilor ce decurg din Conventia nr. 144/1976 a Organizatiei Internationale a Muncii privitoare la consultarile tripartite destinate sa promoveze aplicarea normelor internationale ale muncii, adoptata la 2 iunie 1976 la Geneva, ratificata de Romania prin Legea nr. 96/1992.

 Art. 87
(1)Initiatorii proiectelor de acte normative din domeniile de competenta prevazute la art. 83 alin. (2) au obligatia de a solicita pentru acestea avizul consultativ al Consiliului Economic si Social. Initiatorii pot participa la dezbaterea proiectului de act normativ, atat in comisiile permanente, cat si in plenul Consiliului Economic si Social, la invitatia acestuia.

(2)Avizul prevazut la alin. (1) va insoti in mod obligatoriu proiectul de act normativ, pana la adoptare.
(3)Avizele favorabile nu se motiveaza.
(4)Avizele cu observatii si propuneri vor cuprinde motivarea completa a fiecarei obiectii sau propuneri.
(5)Avizele nefavorabile vor cuprinde in mod obligatoriu motivarea acestora.

(6)Avizele se adopta prin votul plenului, cu o majoritate de doua treimi din numarul membrilor Consiliului Economic si Social prezenti.
(7)In cazul in care nu se poate adopta un aviz in conditiile prevazute la alin. (3)-(6), se vor transmite initiatorului punctele de vedere ale partilor exprimate in plenul Consiliului Economic si Social.

(8)Avizul Consiliului Economic si Social sau punctele de vedere ale partilor se transmit in scris initiatorului actului normativ, sub semnatura presedintelui.

 Art. 88
(1)In indeplinirea atributiilor prevazute la art. 86, Consiliul Economic si Social are obligatia de a analiza proiectele de acte normative primite si de a transmite avizul sau in termen de maximum 7 zile lucratoare de la primirea solicitarii.
(2)Depasirea termenului prevazut la alin. (1) da dreptul initiatorului sa transmita proiectele de acte normative spre adoptare fara avizul Consiliului Economic si Social, cu mentionarea acestei situatii.

 Art. 89
Consiliul Economic si Social stabileste relatii cu organisme si organizatii internationale din domeniile social si economic.

 Art. 90
Consiliul Economic si Social analizeaza si propune masuri pentru imbunatatirea modului de aplicare a acordurilor si conventiilor internationale la care Romania este parte, precum si a programelor de asistenta initiate de organismele internationale de specialitate, din domeniul propriu de activitate.

 CAPITOLUL III: Organizarea si functionarea Consiliului Economic si Social

 SECTIUNEA 1: Structura Consiliului Economic si Social


 Art. 91
Functionarea Consiliului Economic si Social este asigurata de:
a)plen;
b)biroul executiv;
c)presedinte si vicepresedinti;
d)comisiile de specialitate permanente;
e)secretarul general.

 SECTIUNEA 2: Plenul Consiliului Economic si Social

 Art. 92

(1)Plenul Consiliului Economic si Social este constituit dintr-un numar de 45 de membri, incluzand presedintele si vicepresedintii.
 (2)Desemnarea membrilor Consiliului Economic si Social se face dupa cum urmeaza:
a)15 membri numiti de confederatiile patronale reprezentative la nivel national;
b)15 membri numiti de confederatiile sindicale reprezentative la nivel national;
c)15 membri reprezentand societatea civila, numiti prin decizie a primului-ministru, la propunerea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, din cadrul structurilor cooperatiste, profesiunilor liberale, organizatiilor pentru protectia consumatorilor, comunitatii stiintifice si academice, organizatiilor de agricultori, organizatiilor de pensionari, organizatiilor comunitatilor locale, asociatiilor care reprezinta familia si persoanele cu dizabilitati si al altor organizatii neguvernamentale.
(3)Repartizarea locurilor aferente fiecarei confederatii sindicale si patronale in Consiliul Economic si Social se face de catre fiecare parte prin consens, iar in caz de dezacord, prin votul a jumatate plus unu din numarul total al confederatiilor.

 Art. 93
Fiecare confederatie patronala si sindicala reprezentativa la nivel national, precum si fiecare organizatie a societatii civile, care detine unul sau mai multe locuri in Consiliul Economic si Social, nominalizeaza persoana sau persoanele, dupa caz, care urmeaza sa o reprezinte in cadrul Consiliului Economic si Social.

 Art. 94
Pot dobandi calitatea de membru al Consiliului Economic si Social persoanele care indeplinesc urmatoarele conditii:
a)sunt desemnate in scris de catre organizatiile reprezentate in Consiliul Economic si Social;
b)au capacitate deplina de exercitiu;
c)nu au antecedente penale.

 Art. 95
(1)Mandatul plenului Consiliului Economic si Social este de 4 ani.
(2)Mandatul membrilor plenului Consiliului Economic si Social poate fi reinnoit.

 Art. 96
(1)Organizatiile reprezentate vor inainta Consiliului Economic si Social lista membrilor numiti, cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea mandatului membrilor in activitate.
(2)Membrii numiti in Consiliul Economic si Social sunt validati individual, prin verificarea indeplinirii de catre acestia a conditiilor prevazute la art. 94.
(3)In cazul in care un candidat nu indeplineste conditiile prevazute la art. 94, organizatia care l-a desemnat urmeaza sa faca o alta propunere.

 Art. 97
(1)Consiliul Economic si Social se considera legal constituit la data validarii a cel putin 24 de membri, cu conditia ca fiecare parte sa fie reprezentata de cel putin 8 persoane.
(2)Pana la data constituirii unui nou Consiliu Economic si Social, consiliul anterior isi continua activitatea.

 Art. 98
 (1)Calitatea de membru al Consiliului Economic si Social inceteaza in urmatoarele situatii:
a)la expirarea mandatului;
b)in caz de deces;
c)in caz de demisie;
d)in situatia in care plenul Consiliului Economic si Social sau, dupa caz, confederatia patronala, confederatia sindicala ori Guvernul, care l-a numit, cere revocarea sa;
e)in cazul in care nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute la art. 94 lit. b) si c);
f)in situatia in care confederatia patronala sau confederatia sindicala care l-a numit isi pierde calitatea de confederatie reprezentativa la nivel national;
g)in alte situatii prevazute de regulamentul Consiliului Economic si Social.
(2)Procedura revocarii calitatii de membru al Consiliului Economic si Social se stabileste prin regulamentul de organizare si functionare.
(3)Inlocuirea unui membru al plenului Consiliului Economic si Social se face pe perioada ramasa pana la expirarea mandatului plenului.

 Art. 99
(1)Plenul Consiliului Economic si Social se intruneste saptamanal in sesiuni ordinare.
(2)Plenul se intruneste si in sesiuni extraordinare, la cererea biroului executiv ori a cel putin unei treimi din numarul membrilor.

 Art. 100
(1)Dezbaterile in plen se desfasoara in prezenta a minimum 24 de membri. In cazul in care nu este indeplinita conditia de cvorum, iar convocarea a fost realizata regulamentar, membrii prezenti ai plenului pot sa isi exprime parerile, care vor fi consemnate ca puncte de vedere motivate ale membrilor prezenti.
(2)Lucrarile plenului se desfasoara in sedinte publice, in afara cazurilor expres stabilite de biroul executiv.

 Art. 101
 (1)Plenul asigura conducerea generala a Consiliului Economic si Social si are urmatoarele atributii principale:
a)avizeaza proiecte de acte normative;
b)alege, la propunerea partilor, presedintele;
c)alege, la propunerea partilor, pe cei 3 vicepresedinti si pe membrii biroului executiv;
d)adopta regulamentul propriu de organizare si functionare;
e)stabileste componenta comisiilor permanente;
f)aproba proiectul propriu al bugetului de venituri si cheltuieli, precum si raportul privind executia bugetara;
g)dezbate si adopta propunerile de hotarari elaborate de comisiile de specialitate;
h)numeste secretarul general al Consiliului Economic si Social.
(2)Atributiile prevazute la alin. (1) pot fi completate prin regulamentul propriu de organizare si functionare.

 Art. 102
(1)In exercitarea atributiilor sale prevazute la art. 101 alin. (1) lit. c)-h), plenul Consiliului Economic si Social adopta hotarari, prin consensul partilor.
(2)In cazul in care nu se realizeaza consensul, hotararile se adopta prin vot, cu o majoritate de trei patrimi din numarul membrilor Consiliului Economic si Social prezenti.

 SECTIUNEA 3: Biroul executiv

 Art. 103

(1)Biroul executiv al Consiliului Economic si Social este alcatuit din presedinte, 3 vicepresedinti si cate un membru din fiecare parte.
(2)Functia de presedinte este asigurata prin rotatie de fiecare parte, cu respectarea duratei fiecarui mandat.
(3)Biroul executiv al Consiliului Economic si Social asigura conducerea in intervalul dintre sedintele plenului.
(4)Atributiile si modul de lucru ale biroului executiv sunt stabilite prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Economic si Social.

 SECTIUNEA 4: Presedintele si vicepresedintii

 Art. 104

(1)Presedintele Consiliului Economic si Social este ales prin votul plenului, dintre membrii acestuia, cu o majoritate de trei patrimi din numarul total al membrilor Consiliului Economic si Social.
(2)Presedintele Consiliului Economic si Social este validat de Parlament pentru un mandat de 4 ani.
(3)Revocarea presedintelui Consiliului Economic si Social se face de catre Parlament, la propunerea plenului Consiliului Economic si Social, adoptata cu o majoritate de trei patrimi din numarul total al membrilor.
(4)Functia de presedinte al Consiliului Economic si Social este asimilata din punctul de vedere al indemnizarii celei de ministru, iar functia de vicepresedinte celei de secretar de stat.
(5)Presedintele Consiliului Economic si Social este ordonator principal de credite.

 Art. 105
Presedintele Consiliului Economic si Social indeplineste urmatoarele atributii:
a)reprezinta Consiliul Economic si Social in fata Parlamentului, a Guvernului si a celorlalte autoritati publice, precum si in relatiile cu persoanele fizice si juridice;
b)semneaza actele Consiliului Economic si Social;
c)angajeaza si, dupa caz, numeste, potrivit legii, personalul din aparatul Consiliului Economic si Social;
d)exercita orice alte atributii care ii revin potrivit legii sau hotararilor plenului.

 Art. 106
Atributiile vicepresedintilor Consiliului Economic si Social se stabilesc prin regulamentul propriu de organizare si functionare.

 SECTIUNEA 5: Comisiile de specialitate

 Art. 107

(1)Comisiile de specialitate sunt structurile Consiliului Economic si Social care analizeaza problemele specifice domeniilor de activitate pentru care sunt constituite si care propun plenului masuri de solutionare a acestora.
(2)In cadrul comisiilor de specialitate sunt analizate proiectele de acte normative inaintate de initiatori si sunt elaborate proiectele de avize ce vor fi supuse dezbaterii plenului Consiliului Economic si Social.
(3)Comisiile de specialitate sunt conduse de un presedinte, numit prin rotatie de catre fiecare parte.
(4)Presedintele comisiei de specialitate stabileste programul de lucru si problemele care urmeaza a fi dezbatute si le propune aprobarii prin vot membrilor comisiei.

 Art. 108
(1)In structura Consiliului Economic si Social sunt organizate comisii de specialitate permanente sau temporare.
 (2)Comisiile de specialitate permanente sunt urmatoarele:
a)Comisia pentru dezvoltare economica, competitivitate si mediu de afaceri;
b)Comisia pentru incluziune sociala si protectie sociala;
c)Comisia pentru relatiile de munca si politica salariala;
d)Comisia pentru agricultura, dezvoltare rurala si protectia mediului;

e)Comisia pentru educatie, formare profesionala, sanatate si cultura;
f)Comisia pentru protectia consumatorului si concurenta loiala;
g)Comisia pentru cooperatie, profesii liberale si activitati independente;
h)Comisia pentru drepturi si libertati cetatenesti;
i)Comisia pentru administratie publica si ordine publica.
(3)Prin regulamentul propriu de organizare si functionare pot fi constituite comisii de specialitate temporare pentru solutionarea unor probleme care se ivesc in domenii specifice de activitate.

 Art. 109
Fiecare membru al Consiliului Economic si Social face parte obligatoriu din cel putin o comisie de specialitate permanenta.

 Art. 110
(1)Numarul membrilor comisiilor de specialitate permanente sau temporare ale Consiliului Economic si Social este de minimum 5, repartizati conform acordului partilor.
(2)Pana la concurenta numarului de 5 membri ai fiecarei comisii, partile vor desemna ca membri in comisii experti in domeniul de activitate al acesteia. In acest caz, procedura de numire a expertilor se stabileste prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Economic si Social.

 Art. 111
Procedura de lucru a comisiilor de specialitate permanente se stabileste prin regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Economic si Social.

 SECTIUNEA 6: Secretariatul tehnic

 Art. 112

(1)In structura Consiliului Economic si Social functioneaza un secretariat tehnic, care este aparatul de lucru de specialitate si tehnico-administrativ.
(2)In cadrul secretariatului tehnic se pot constitui departamente si alte structuri functionale, conform structurii organizatorice aprobate de plenul Consiliului Economic si Social.

(3)Secretariatul tehnic al Consiliului Economic si Social este condus de un secretar general, atributiile acestuia fiind stabilite prin regulamentul propriu de organizare si functionare.
(4)Functia de secretar general este incompatibila cu calitatea de membru in Consiliul Economic si Social.
(5)Functia de secretar general este asimilata din punctul de vedere al salarizarii celei de secretar general din minister.

 CAPITOLUL IV: Alte dispozitii

 Art. 113
Desemnarea membrilor in Comitetul Economic si Social European se face dupa cum urmeaza:
a)cate 5 membri desemnati prin consens sau, in caz de dezacord, prin vot de catre fiecare parte reprezentata in Consiliul Economic si Social;
b)in cazul in care desemnarea nu se face cu cel putin 30 de zile inaintea termenului prevazut pentru nominalizarea reprezentantilor in Comitetul Economic si Social European, desemnarea va fi facuta de catre Guvern.

 Art. 114
(1)Consiliul Economic si Social are buget propriu, care face parte din bugetul de stat.
(2)Pentru activitatea desfasurata, membrii Consiliului Economic si Social primesc o indemnizatie in cuantum de 20% din cuantumul indemnizatiei stabilite pentru presedinte.

(3)Pentru activitatea desfasurata, membrii comisiilor de specialitate permanente care nu au calitatea de membru al Consiliului Economic si Social au dreptul la o indemnizatie lunara in cuantum de pana la 10% din cuantumul indemnizatiei stabilite pentru presedinte.
(4)Cuantumul indemnizatiilor prevazute la alin. (3) se stabileste de plenul Consiliului Economic si Social, cu incadrarea in sumele aprobate prin buget cu aceasta destinatie.

(5)Proiectul bugetului Consiliului Economic si Social se aproba de catre plenul Consiliului Economic si Social.
 (6)Pentru organizarea si functionarea Consiliului Economic si Social se aloca de la bugetul de stat, prin legile bugetare anuale, fondurile aferente urmatoarelor categorii de cheltuieli:
a)cheltuielile curente si cheltuielile de capital;

b)indemnizatiile si contributiile sociale aferente pentru membrii Consiliului Economic si Social si pentru membrii comisiilor de specialitate permanente care nu au calitatea de membri ai Consiliului Economic si Social;
c)plata cotizatiilor anuale datorate organizatiilor internationale la care Consiliul Economic si Social este afiliat;
d)sumele necesare realizarii analizelor si studiilor prevazute in atributiile Consiliului Economic si Social la art. 86 lit. c);
e)sumele necesare platii colaboratorilor externi ai Consiliului Economic si Social.
(7)Consiliul Economic si Social poate primi donatii si sponsorizari in conditiile legii.

 Art. 115
Personalul Consiliului Economic si Social este contractual si are urmatoarea structura:
a)personalul de specialitate si tehnico-administrativ;
b)expertii comisiilor de specialitate permanente.

 Art. 116
In cazul in care membrii Consiliului Economic si Social sau ai comisiilor de specialitate permanente sau temporare se deplaseaza in interesul serviciului, in tara sau in strainatate, pot beneficia de drepturile de delegare prevazute de legislatia in vigoare pentru personalul din sectorul bugetar.

 Art. 117
(1)Pentru elaborarea unor studii in domeniul economico-social stabilite de catre plen, Consiliul Economic si Social poate folosi colaboratori externi - cadre didactice din invatamantul superior, cercetatori stiintifici, magistrati sau alti specialisti, in conditiile legii.
(2)Cuantumul sumelor cuvenite colaboratorilor externi se stabileste prin negociere directa, in raport cu complexitatea si importanta lucrarii ce urmeaza sa fie elaborata, fara a putea depasi, lunar, salariul de baza maxim stabilit de lege pentru functia de consilier gradul I A din cadrul Consiliului Economic si Social.

 Art. 118
Personalul de specialitate si tehnico-administrativ functioneaza in cadrul secretariatului tehnic al Consiliului Economic si Social si se incadreaza in conditiile legii.

 Art. 119
(1)Potrivit prevederilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Economic si Social are dreptul sa solicite datele si informatiile necesare indeplinirii atributiilor acestuia.
(2)Pastrarea si folosirea datelor si informatiilor se vor face cu respectarea gradului de confidentialitate precizat de emitent.

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Sep302022

Raspundere patrimoniala

de Colectiv Portal Codul Muncii 30 Sep 2022
Decizia nr. 335 din 26 mai 2022 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 269 alin. (2) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, publicata in Monitorul Oficial nr. 803 din 12 august 2022Valer Dorneanu                          - presedinteCristian ...
Sep302022

Raspundere disciplinara

de Colectiv Portal Codul Muncii 30 Sep 2022
Decizia nr. 322 din 19 mai 2022 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 148 si ale art. 149 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, publicata in Monitorul Oficial nr. 811 din 17 august 2022Valer Dorneanu                         - presedinteCristian ...
Feb282022

Noi modificari in domeniul transporturilor rutiere

de PortalCodulMuncii.ro 28 Feb 2022
Ordonanta Guvernului nr. 12 din 31 ianuarie 2022 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul transporturilor rutiere, publicata in Monitorul Oficial nr. 98 din 31 ianuarie 2022Avand in vedere ca Regulamentul (UE) 2020/1.055 al Parlamentului European si al Consiliului din 15 iulie 2020 de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1.071/2009, (CE) nr. 1.072/2009 si (UE) nr. ...
Feb272022

Lucratori straini nou-admisi pe piata fortei de munca in anul 2022

de PortalCodulMuncii.ro 27 Feb 2022
Hotararea Guvernului nr. 132 din 27 ianuarie 2022 privind stabilirea contingentului de lucratori straini nou-admisi pe piata fortei de munca in anul 2022, publicata in Monitorul Oficial nr. 90 din 28 ianuarie 2022In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 29 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 25/2014 privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul ...
Feb272022

Nomad digital. Regimul strainilor in Romania

de PortalCodulMuncii.ro 27 Feb 2022
Legea nr. 22 din 14 ianuarie 2022 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania, publicata in Monitorul Oficial nr. 45 din 14 ianuarie 2022Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.Art. I. – Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, ...
Ian142021

OUG 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2,

de Colectiv Portal Codul Muncii 14 Ian 2021
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 220 din 30 decembrie 2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr. 1.326 din 31 decembrie 2020Avand in vedere evolutia situatiei epidemiologice din Romania ca urmare a efectelor raspandirii ...
x