Incadrare eronata personal institutii publice - Institutii publice
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 13 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Incadrare eronata personal institutii publice

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 31 Oct 2013
Intrebare: 1. Domnul X - A fost angajat prin concurs cu data de 08.10.2003 pe functia contractuala de executie de inspector debutant (nivel studii S) desi a absolvit colegiu (nivel studii SSD). - A fost promovat si apoi mentinut pe functia contractuala de inspector de specialitate gradul III (nivel studii S) pana la data de 06.09.2010 cand este numit in functia publica de inspector, clasa I, grad profesional principal, prin transformarea functiei contractuale. - Conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 188/ 1999, republicata, functiile publice se impart in 3 clase, definite in raport cu nivelul studiilor necesare ocuparii functiei publice, dupa cum urmeaza: a) clasa I cuprinde functiile publice pentru a caror ocupare se cer studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; b) clasa a II-a cuprinde functiile publice pentru a caror ocupare se cer studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma; - Consideram ca domnul X a fost incadrat in mod gresit pe studii superioare de lunga durata desi a absolvit studii superioare de scurta durata. - Incadrarea gresita a determinat si stabilirea salariului de baza in mod eronat. Se poate realiza reincadrarea in functie publica de clasa a II-a si care este modalitatea? Pentru perioada in care a beneficiat de salariul corespunzator functiei publice de clasa I se poate imputa diferenta de drepturi dintre clasa I si clasa a II-a? 2. Doamna Y - La data de 19.01.2004 doamna Y a fost incadrata, prin concurs, in functia contractuala de executie de inspector debutant ( nivel de studii S). - La data de 07.12.2004 prin act administrativ doamna Y a fost numita in functia de Sef Serviciu ……, pe o perioada determinata, pana la organizarea si desfasurarea concursului . - Incepand cu data de 01.12.2007 prin act administrativ se numeste in functia publica de consilier, clasa I, grad profesional principal, treapta 2, prin transformarea functiei contractuale in functie publica. - Totodata, in cuprinsul actului administrativ sus mentionat, la art. 2 este specificat ca ,,doamna Y indeplineste functia de sef serviciu”, fara sa fi dat examen de promovare. Cum se poate remedia situatia din punct de vedere juridic si financiar?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 oct 2013.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Institutii publice

Iun152024

Durata valabilitatii vizei de lunga sedere pentru angajare in munca. Prelungirea dreptului de sedere

de Rodica Mantescu valabil la 15 Iun 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu clarificarea aspectelor privind solicitarea prelungirii dreptului de sedere temporara acordat de Viza simbol D/AM pentru CIM per. det. in cazul unor cetateni state terte(cetateni Serbia). Conform legislatiei in vigoare, prelungirea dreptului de sedere acordat de viza, prin obtinere de permis de sedere, trebuie solicitat cu minim 30 de zile anterioare expirarii vizei. Cu ...
Mar112024

Promovare personal contractual debutant cu cim pe perioada determinata.

de Florentina Buzea valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: In cadrul serviciului public de utilitati, avem incadrat un salariat, pe perioada determinata de 12 luni, in functie contractuala de inspector de specialitate debutant. Salariatul are 53 ani si are calitatea de pensionar din ianuarie 2020, avand pensie de serviciu (serviciul militar) pentru limita de varsta emisa de Casa de Pensii Sectoriala. Recent, acestuia i s-a acceptat cererea de prelungire ...
Mar072024

Indemnizatia de hrana si tichetele de masa. Acordare in situatia cumulului de functii.

de Florentina Buzea valabil la 07 Mar 2024
Intrebare: Conform Legii nr.153/2017 art. 18 alin. (5) in sanatate se acorda indemnizatia de hrana. Avand in vedere solicitarile unor salariati de a beneficia de indemnizatia de hrana cu toate ca acestia nu au functia de baza la noi in unitate, va rugam sa ne spuneti daca pot beneficia de aceasta indemnizatie la noi in unitate. Precizam ca o parte din salariati au functia de baza in alte insitutii unde ...
Feb062024

Incompatibilitate functionar public si PFA

de Florentina Buzea valabil la 06 Feb 2024
Intrebare: Din 27.12.2023 sunt salariata si angajata ca functionar public, post de executie; inainte am lucrat ca PFA. Dupa data de 27.12.2023, inclusiv in anul 2024 incasez in PFA facturi emise in anul 2023. Exista vreo incompatibilitate ca in anul 2024 sunt functionar public dar incasez in PFA facturi restante emise inainte de data de 27.12.2023 ? Trebuie sa inchid oficial PFA_ul pana la o data anume. ...
Mar252023

Incetare raport de serviciu prin acordul partilor

de Alexandra Nedelcu valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: Daca un functionar public solicita incetarea raportului de serviciu, conform art. 516 lit.b) din OUG 57/2019, prin acordul partilor, consemnat in scris, incepand cu data de XX, iar conducerea institutiei aproba aceasta cerere cu respectarea termenului legal de preaviz. Cum ar trebui sa se emita dispozitia de incetare a raportului de serviciu: prin acordul partilor (conform art. 516 lit.b din OUG ...
Mar252023

Inlocuire persoana care exercita temporar functie de conducere

de Alexandra Nedelcu valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: Intr-o institutie publica postul de Sef serviciu al unui serviciu oarecare este vacant, pe acest post vacant este numit prin dispozitie un functionar public de executie sa exercite cu caracter temporar functia de sef serviciu. Ulterior, aceasta persoana este nevoita sa lipseasca de la servici o perioada mai lunga de timp (3 luni), timp in care este inlocuita de un alt functionar public de ...
x