Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 23 Octombrie 2021
Un produs marca Rentrop&Straton

Ordin 1707/3436/2020 pentru modificarea Ordinului 743/2.802/2020 modele formulare art. XV din OUG 30/2020

Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii
Colectiv Portal Codul Muncii
Ordin al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului culturii nr. 1707/3.436 din 27 noiembrie 2020 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului culturii nr. 743/2.802/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, publicat in Monitorul Oficial nr. 1.207 din 10 decembrie 2020

Avand in vedere prevederile:
- art. XV alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020;
- Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 53/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind masuri de protectie sociala determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2;
- Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor masuri active de sprijin destinate angajatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata cu completari prin Legea nr. 211/2020;
- Hotararii Guvernului nr. 935/2020 pentru modificarea si completarea anexelor nr. 2 si 3 la Hotararea Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 octombrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
- Hotararii Guvernului nr. 967/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 14 noiembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,
In temeiul art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare, si al art. 11 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul muncii si protectiei sociale si ministrul culturii emit urmatorul ordin:
Art. I. – - Anexa la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului culturii nr. 743/2.802/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. – - Anexa prevazuta la art. I, se utilizeaza incepand cu drepturile aferente lunii noiembrie 2020.

Art. III. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


Ministrul muncii si protectiei sociale,
Victoria Violeta Alexandru
p. Ministrul culturii,
Camelia Veronica Marcu,
secretar general

ANEXA nr. 1:
(- Anexa la Ordinul nr. 743/2.802/2020)
Catre
AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA
A JUDETULUI ................../MUNICIPIULUI BUCURESTI

CERERE

Subsemnatul(a), ............................................., cu domiciliul in localitatea .................................., str. ....................................... nr. ......., judetul ................................/municipiul .........................., sectorul ........, identificat(a) cu CI/BI seria ......... nr. .............., CNP ........................................., telefon ............................, e-mail ..........................., va solicit acordarea indemnizatiei aferente perioadei ..............................., ca urmare a intreruperii activitatii, determinata de efectele epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta, in contul ................................................................................, al carui titular sunt, deschis la ...................................
Anexez urmatoarele documente:
|_| copie a actului de identitate;
|_| copie dupa un contract de drepturi de autor si drepturi conexe din ultimele 9 luni, anterior solicitarii dreptului sau, dupa caz, anterior instituirii starii de urgenta;
|_| copie dupa extrasul de cont;
|_| declaratia pe propria raspundere privind intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a masurilor luate pentru prevenirea si limitarea efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2 (anexa A la prezenta cerere);
|_| tabel cu activitatile restrictionate potrivit hotararilor Guvernului referitoare la declararea starii de alerta si a prelungirii acesteia si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 (anexa B la prezenta cerere).
Data .......................................
Numele si prenumele (in clar) .........................................
Semnatura ..................................


ANEXA nr. 11: ANEXA A
(- ANEXA A la cerere)
Catre
AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA
A JUDETULUI ................../MUNICIPIULUI BUCURESTI

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

Subsemnatul(a), ............................................................, cu domiciliul/sediul in localitatea ........................................................., str. .......................................... nr. ......., judetul ............................/municipiul ........................., sectorul ........, identificat(a) cu CI/BI seria ......... nr. .............., CNP ............................................., telefon ............................, e-mail ...........................,
cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca activitatea a fost intrerupta ca urmare1 a:
____
1Se va bifa casuta corespunzatoare situatiei in care se afla.
|_| restrictiilor impuse prin anexa nr. 3 - Masuri pentru diminuarea impactului tipului de risc la Hotararea Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 octombrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, si la Hotararea Guvernului nr. 967/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 14 noiembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
|_| a hotararii comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, pe care o atasez, in copie, la prezenta declaratie.
Declar ca activitatea desfasurata se mentine intrerupta si se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate, conform anexei B la cerere.
Data .......................................
Numele si prenumele (in clar) .........................................
Semnatura ..................................

ANEXA nr. 12: ANEXA B
- Tabel cu activitatile restrictionate potrivit hotararilor Guvernului referitoare la declararea starii de alerta si a prelungirii acesteia si masurile care se aplica pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

(- ANEXA B la cerere)

 
 
Domenii in care activitatea/activitatile este/sunt interzisa/interzise1: Cod/Coduri CAEN aferent(e) activitatii2
  Organizarea si desfasurarea de mitinguri, demonstratii, procesiuni, concerte sau alte tipuri de intruniri in spatii deschise, precum si a intrunirilor de natura activitatilor culturale, stiintifice, artistice, sportive sau de divertisment in spatii inchise, cu exceptia celor organizate si desfasurate potrivit Hotararii Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 octombrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 967/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 14 noiembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19  
  Desfasurarea de reuniuni cu prilejul unor sarbatori, aniversari, petreceri in spatii inchise si/sau deschise, publice si/sau private  
  Organizarea de evenimente private (nunti, botezuri, mese festive etc.) in spatii inchise, cum ar fi, fara a se limita la acestea, saloane, camine culturale, restaurante, baruri, cafenele, sali/corturi de evenimente  
  Organizarea de evenimente private (nunti, botezuri, mese festive etc.) in spatii deschise, cum ar fi, fara a se limita la acestea, saloane, camine culturale, restaurante, terase, baruri, cafenele, sali/corturi de evenimente  
  Activitatea in baruri, cluburi si discoteci  
  Exploatarea locurilor de joaca, a salilor de jocuri, precum si a activitatii barurilor, cluburilor si discotecilor in interiorul centrelor comerciale in care isi desfasoara activitatea mai multi operatori economici  
  Activitatea operatorilor economici desfasurata in spatii inchise in urmatoarele domenii: activitati in piscine, locuri de joaca si sali de jocuri  
_____
1Se va bifa casuta corespunzatoare domeniului.
2Se completeaza de catre solicitant codul/codurile CAEN corespunzator/corespunzatoare.
  Domenii in care activitatea/activitatile este/sunt restrictionata/ restrictionate: Cod/Coduri CAEN aferent(e) activitatii
  Activitatile de pregatire fizica in cadrul structurilor si bazelor sportive, definite conform Legii educatiei fizice si sportului nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, constand in cantonamente, antrenamente si competitii sportive organizate pe teritoriul Romaniei, pot fi desfasurate numai in conditiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului si sportului si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 43 si al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Competitiile sportive se pot desfasura pe teritoriul Romaniei fara spectatori, numai in conditiile stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului si sportului si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 43 si al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare  
  Desfasurarea de catre sportivii profesionisti, legitimati si/sau de performanta a activitatilor de pregatire fizica in bazine acoperite sau aflate in aer liber, iar activitatile de pregatire fizica in spatii inchise sunt permise numai cu respectarea regulilor de distantare intre participanti, astfel incat sa se asigure minimum 7 mp/persoana  
  Activitatile institutiilor muzeale, bibliotecilor, librariilor, cinematografelor, studiourilor de productie de film si audiovizual, institutiilor de spectacole si/sau concerte, scolilor populare, de arta si de meserii, precum si evenimentele culturale in aer liber se pot desfasura numai in conditiile stabilite prin ordin comun al ministrului culturii si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 44 si al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Organizarea si desfasurarea activitatii in cadrul cinematografelor, institutiilor de spectacole si/sau concerte este permisa, cu participarea publicului pana la 50% din capacitatea maxima a spatiului, daca incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor din judet/localitate este mai mica sau egala cu 1,5/1.000 de locuitori, cu participarea publicului pana la 30% din capacitatea maxima a spatiului, daca incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor din judet/localitate este mai mare de 1,5 si mai mica sau egala cu 3/1.000 de locuitori, si este interzisa la depasirea incidentei de 3/1.000 de locuitori.  
  La nivelul judetelor/localitatilor unde incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor este mai mica sau egala cu 1,5/1.000 de locuitori, organizarea si desfasurarea spectacolelor de tipul drive-in sunt permise numai daca ocupantii unui autovehicul sunt membrii aceleiasi familii sau reprezinta grupuri de pana la 3 persoane, iar organizarea si desfasurarea in aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice si private sau a altor evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 300 de spectatori cu locuri pe scaune, aflate la distanta de minimum 2 metri unul fata de celalalt, precum si cu purtarea mastii de protectie. Activitatile sunt interzise la nivelul judetelor/localitatilor unde incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori.  
  Activitatea cultelor religioase, inclusiv a slujbelor si rugaciunilor colective, se desfasoara in interiorul si/sau in afara lacasurilor de cult, cu respectarea regulilor de protectie sanitara, stabilite prin ordinul comun al ministrului sanatatii si al ministrului afacerilor interne, emis in temeiul art. 45 si al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Organizarea de procesiuni si/sau pelerinaje religioase este permisa numai cu participarea persoanelor care au domiciliul sau resedinta in localitatea unde se desfasoara respectiva activitate.  
  Activitatile recreative si sportive desfasurate in aer liber, cu exceptia celor care se desfasoara cu participarea a cel mult 10 persoane care nu locuiesc impreuna, stabilite prin ordin comun al ministrului sanatatii, dupa caz, cu ministrul tineretului si sportului, ministrul mediului, apelor si padurilor sau ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale  
  Organizarea de cursuri de instruire si workshopuri pentru adulti, inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finantate din fonduri europene, cu un numar de participanti de maximum 25 de persoane in interior si de maximum 50 de persoane in exterior si cu respectarea normelor de sanatate publica stabilite in ordinul ministrului sanatatii  
  Organizarea si desfasurarea activitatilor specifice din domeniul diplomatic, inclusiv la sediile misiunilor diplomatice si oficiilor consulare acreditate in Romania, astfel incat sa fie asigurate o suprafata de minimum 4 mp pentru fiecare persoana participanta si respectarea regulilor de protectie sanitara  
  Organizarea de mitinguri si demonstratii cu un numar de participanti de maximum 100 de persoane, in conditiile Legii nr. 60/1991 privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice, republicata, si cu respectarea masurilor prevazute de Hotararea Guvernului nr. 967/2020  
  Organizarea ceremoniilor oficiale dedicate Zilei Nationale a Romaniei in municipiul Bucuresti, cu participarea a cel mult 400 de persoane, precum si in municipiile resedinta de judet, cu participarea a cel mult 100 de persoane, fara participarea publicului si cu respectarea masurilor prevazute de Hotararea Guvernului nr. 967/2020  
  Desfasurarea activitatilor de prevenire si combatere a pestei porcine africane prin vanatori colective la care pot participa cel mult 20 de persoane  
  Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfasoara activitati de preparare, comercializare si consum al produselor alimentare si/sau bauturilor alcoolice si nealcoolice, de tipul restaurantelor si cafenelelor, in interiorul cladirilor, este permisa, fara a depasi 50% din capacitatea maxima a spatiului si in intervalul orar 6,00-23,00, in judetele/localitatile unde incidenta cumulata a cazurilor in ultimele 14 zile este mai mica sau egala cu 1,5/1.000 de locuitori, fara a depasi 30% din capacitatea maxima a spatiului si in intervalul orar 6,00-23,00, daca incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor din judet/localitate este mai mare de 1,5 si mai mica sau egala cu 3/1.000 de locuitori, si este interzisa la depasirea incidentei de 3/1.000 de locuitori; se aplica si operatorilor economici care desfasoara activitati in spatiile publice inchise care au un acoperis, plafon sau tavan si care sunt delimitate de cel putin 2 pereti, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent. Obligatiile sunt stabilite prin ordin al ministrului sanatatii si al ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Activitatea restaurantelor si a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unitati de cazare este permisa, fara a depasi 50% din capacitatea maxima a spatiului si in intervalul orar 6,00-23,00, in judetele/localitatile unde incidenta cumulata a cazurilor in ultimele 14 zile este mai mica sau egala cu 1,5/1.000 de locuitori, fara a depasi 30% din capacitatea maxima a spatiului si in intervalul orar 6,00-23,00, daca incidenta cumulata in ultimele 14 zile a cazurilor din judet/localitate este mai mare de 1,5 si mai mica sau egala cu 3/1.000 de locuitori, si doar pentru persoanele cazate in cadrul acestor unitati in judetele/localitatile unde este depasita incidenta de 3/1.000 de locuitori in ultimele 14 zile; se aplica si operatorilor economici care desfasoara activitati in spatiile publice inchise care au un acoperis, plafon sau tavan si care sunt delimitate de cel putin 2 pereti, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent. Obligatiile sunt stabilite prin ordin al ministrului sanatatii si al ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  In situatia in care activitatea operatorilor economici care desfasoara activitati de preparare, comercializare si consum al produselor alimentare si/sau bauturilor alcoolice si nealcoolice, de tipul restaurantelor si cafenelelor, in interiorul cladirilor, in interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unitati de cazare, este restrictionata sau inchisa, se permit prepararea hranei si comercializarea produselor alimentare si bauturilor alcoolice si nealcoolice care nu se consuma in spatiile respective.  
  Prepararea, comercializarea si consumul produselor alimentare si bauturilor alcoolice si nealcoolice sunt permise in spatiile special destinate dispuse in exteriorul cladirilor, in aer liber, cu exceptia celor prevazute la pct. 3 al art. 6 din Hotararea Guvernului nr. 967/2020, cu asigurarea unei distante de minimum 2 metri intre mese si participarea a maximum 6 persoane la o masa, daca sunt din familii diferite, si cu respectarea masurilor de protectie sanitara stabilite prin ordin comun al ministrului sanatatii, ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri si al presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Transportul aerian se desfasoara cu respectarea masurilor si restrictiilor referitoare la igiena si dezinfectia spatiilor comune, echipamentelor, mijloacelor de transport si aeronavelor, procedurile si protocoalele din interiorul aeroporturilor si aeronavelor, regulile de conduita pentru personalul operatorilor aeroportuari, aerieni si pentru pasageri, precum si privitor la informarea personalului si pasagerilor, in scopul prevenirii contaminarii pasagerilor si personalului ce activeaza in domeniul transportului aerian, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor, infrastructurii si comunicatiilor, al ministrului afacerilor interne si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 32, 33 si art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Transportul feroviar se desfasoara cu respectarea masurilor si restrictiilor referitoare la igiena si dezinfectia spatiilor comune din gari, halte, statii sau puncte de oprire, a echipamentelor si garniturilor de tren, procedurile si protocoalele din interiorul garilor, haltelor, statiilor sau punctelor de oprire, dar si in interiorul vagoanelor si garniturilor de tren, gradul si modul de ocupare a materialului rulant, regulile de conduita pentru personalul operatorilor si pentru pasageri, precum si privitor la informarea personalului si pasagerilor, in scopul prevenirii contaminarii pasagerilor si personalului ce activeaza in domeniul transportului feroviar, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor, infrastructurii si comunicatiilor, al ministrului afacerilor interne si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 32, 34 si art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Transportul rutier se desfasoara cu respectarea masurilor si restrictiilor referitoare la igiena si dezinfectia mijloacelor de transport persoane, procedurile si protocoalele din interiorul mijloacelor de transport, gradul si modul de ocupare a mijloacelor de transport, regulile de conduita pentru personalul operatorilor si pentru pasageri, precum si privitor la informarea personalului si pasagerilor, in scopul prevenirii contaminarii pasagerilor si personalului ce activeaza in domeniul transportului rutier, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor, infrastructurii si comunicatiilor, al ministrului afacerilor interne si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 32, 35 si art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Transportul naval se desfasoara cu respectarea masurilor si restrictiilor referitoare la igiena si dezinfectia navelor de transport persoane, procedurile si protocoalele din interiorul navelor de transport persoane, gradul si modul de ocupare a navelor de transport persoane, regulile de conduita pentru personalul operatorilor si pentru pasageri, precum si privitor la informarea personalului si pasagerilor, in scopul prevenirii contaminarii pasagerilor si personalului ce activeaza in domeniul transportului naval, stabilite prin ordin comun al ministrului transporturilor, infrastructurii si comunicatiilor, al ministrului afacerilor interne si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 32, 36 si art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Transportul intern si international de marfuri si persoane se desfasoara cu respectarea prevederilor din ordinul comun al ministrului transporturilor, infrastructurii si comunicatiilor, al ministrului afacerilor interne si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 37 din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Operatorii economici care desfasoara activitati de jocuri de noroc au obligatia sa respecte orarul de lucru cu publicul si restrictiile stabilite prin hotarare a Comitetului National pentru Situatii de Urgenta, la propunerea Grupului de suport tehnico-stiintific privind gestionarea bolilor inalt contagioase pe teritoriul Romaniei sau a comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta. Masurile se stabilesc pentru unitatile administrativ-teritoriale in care se constata o raspandire comunitara intensa a virusului si/sau un numar in crestere al persoanelor infectate cu virusul SARS-CoV-2.  
  Activitatea in crese si afterschool-uri este permisa numai cu respectarea conditiilor stabilite prin ordin comun al ministrului educatiei si cercetarii, al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare.  
  Activitati de administrare a strandurilor exterioare, a piscinelor exterioare sau salilor de sport/fitness, cu obligatia de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului tineretului si sportului si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare  
  Activitati de jocuri de noroc, ingrijire personala, primire turistica cu functiuni de cazare, precum si activitati de lucru in birouri cu spatii comune in sistem deschis, cu obligatia de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri si al ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza caruia isi pot desfasura activitatea  
  Activitati de tratament balnear, cu obligatia de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul ministrului sanatatii, emis in temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificarile si completarile ulterioare  
  Se suspenda activitatea pietelor agroalimentare in spatii inchise, targurilor, balciurilor si a talciocurilor, definite potrivit art. 7 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 348/2004 privind exercitarea comertului cu produse si servicii de piata in unele zone publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Prin exceptie, se permite activitatea pietelor agroalimentare, inclusiv a pietelor volante, ce pot fi organizate in zone publice deschise, cu respectarea normelor de protectie sanitara.  
  Alte domenii3
..........................
..........................
____
3Se completeaza activitatea restrictionata ca urmare a actelor normative emise de administratia publica centrala si/sau a hotararilor comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta si perioada pe care a fost instituita restrictia.
 
  Data .......................................
Numele si prenumele (in clar) ......................
Semnatura ..................................
 


 

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 spete de Legislatia Muncii"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


x