Modelul documentelor pentru somaj tehnic - Somaj tehnic
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Modelul documentelor pentru somaj tehnic

Raspuns oferit de PortalCodulMuncii.ro
 PortalCodulMuncii.ro
contabil
28 Feb 2022

Ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 94 din 28 ianuarie 2022 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. 2 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, publicat in Monitorul Oficial nr. 99 din 31 ianuarie 2022

Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative,
in baza prevederilor art. 18 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale,

ministrul muncii si solidaritatii sociale emite urmatorul ordin:

Art. 1. – Se aproba modelele cererilor, declaratiei pe propria raspundere si listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, prevazute in anexele nr. 1 si 2, care fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


p. Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
Madalin-Cristian Vasilcoiu,
secretar de stat
Anexa nr. 1:
CERERE
Angajator ...............................................................
Adresa sediu social ...............................................
CUI/CIF .................................................................
Cont bancar nr. .....................................................
Telefon ..................................................................
E-mail ...................................................................
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti


Subsemnatul/(a), ......................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, cu sediul social in localitatea ....................., str. .................. nr. ......., judetul ..................../municipiul ....................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, pentru un numar de .............. persoane, in suma totala de ............................ lei brut, aferenta perioadei ........................... .
Anexez prezentei:
1. declaratia pe propria raspundere privind intreruperea sau reducerea temporara a activitatii, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei (anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta cerere);
2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ...........................................
Semnatura ................................
Data ..............................
 
Anexa nr. 11:
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
(- Anexa nr. 1 la cerere)


Subsemnatul/(a), ........................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ............................, CUI/CIF ................., cu sediul social in localitatea ......................, str. ................... nr. ......., judetul ...................../municipiul ........................., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca*):
- activitatea ..............................................., cod CAEN ................., pe care o desfasor in localitatea/localitatile ......................, judetul/judetele .................., este .....................................,**) potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de***):
..............................................................................................................................................................................................................................................................................
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................................
Semnatura ................................
Data......................
_______
*) Informatiile de mai jos se completeaza pentru fiecare activitate intrerupta sau redusa temporar, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei.
**) Se completeaza cu "intrerupta" sau "redusa temporar", in functie de situatia in care se afla angajatorul.
***) Se indica hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei, actele normative emise, dupa caz, de conducatorii ministerelor si ai celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale pe baza si in executarea acestor hotarari sau si hotararile comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, prin care au fost instituite masurile pentru diminuarea impactului tipului de risc a caror implementare a condus la intreruperea sau reducerea temporara a activitatii angajatorului.
 
Anexa nr. 12:
LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie, carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului, in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative


(- Anexa nr. 2 la cerere
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a) Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022;
b) Indemnizatia solicitata*).
Nr. crt. Numele si prenumele salariatului CNP Nivelul de educatie
(ISCED)
Resedinta
(urban/rural)
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat Data suspendarii contractului individual de munca**) a) b)
1                
2                
....                
TOTAL  
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................................
Semnatura ...............................................
Data ...........................
_______
*) 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
 
Anexa nr. 2:
 
CERERE
Angajator ...............................................................
Adresa sediu social ...............................................
CUI/CIF .................................................................
Cont bancar nr. ......................................................
Telefon ..................................................................
E-mail ...................................................................


Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti


Subsemnatul/(a), ..........................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ...................., cu sediul social in localitatea ................., str. .................. nr. ........, judetul ...................../municipiul ........................, sectorul .........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, pentru un numar de ........... persoane, in suma totala de .................. lei brut, aferenta perioadei ........................... .
Anexez prezentei:
1. declaratia pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului ......................./a Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta cerere);
2. copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului .........................../a Municipiului Bucuresti;
3. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) .......................................
Semnatura ................................
Data ......................
 
Anexa nr. 21:
 
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
(- Anexa nr. 1 la cerere)


Subsemnatul/(a), ..........................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF ..............., cu sediul social in localitatea ...................., str. ................ nr. ......., judetul ......................./municipiul ..............., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului ......................../a Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada ......................., potrivit Deciziei nr. ......./.............. a DSP ................................... .
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................
 
Anexa nr. 22:
LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie, carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului, in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
(- Anexa nr. 2 la cerere)
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a) Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022;
b) Indemnizatia solicitata*).

 
Nr. crt. Numele si prenumele salariatului CNP Nivelul de educatie
(ISCED)
Resedinta
(urban/rural)
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat Data suspendarii contractului individual de munca**) a) b)
1                
2                
....                
TOTAL  
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ........................................
Semnatura ........................................
Data ..........................
_______
*) 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022.


 
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Mar092022

Somaj tehnic. Notiunea de "angajator"

de PortalCodulMuncii.ro 09 Mar 2022
Decizie nr. 77 din 15 noiembrie 2021 pentru pronuntarea unei hotarari prealabile cu privire la interpretarea dispozitiilor art. 119 alin. (1) si (2) din Legea nr. 76/2002, raportat la art. XI si XII din O.U.G. nr. 30/2020, publicata in Monitorul Oficial nr. 141 din data de 11 februarie 2022INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIEDosar nr. 2.333/1/2021Gabriela Elena Bogasiu    - vicepresedintele ...
Mar082022

Somaj tehnic. Modelele documentelor

de PortalCodulMuncii.ro 08 Mar 2022
Ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 131 din 3 februarie 2022 pentru aprobarea modelelor cererii si declaratiei pe propria raspundere prevazute la art. 9 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor ...
Feb272022

Somaj tehnic pana la 31 martie 2022

de PortalCodulMuncii.ro 27 Feb 2022
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2 din 19 ianuarie 2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, ...
Dec142020

Ordin 1707/3436/2020 pentru modificarea Ordinului 743/2.802/2020 modele formulare art. XV din OUG 30/2020

de Colectiv Portal Codul Muncii 14 Dec 2020
Ordin al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului culturii nr. 1707/3.436 din 27 noiembrie 2020 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului culturii nr. 743/2.802/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor ...
Dec142020

Ordin 1.708/1.531/2020 pentru modificarea Ordinului 742/493/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV din OUG 30/2020

de Colectiv Portal Codul Muncii 14 Dec 2020
Ordin al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului tineretului si sportului nr. 1.708/1.531 din 27 noiembrie 2020 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului tineretului si sportului nr. 742/493/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru ...
Aug102020

Ordin 1.110/654/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (2) din OUG 30/2020 – structura sportiva

de Colectiv Portal Codul Muncii 10 Aug 2020
Ordin al ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului tineretului si sportului nr. 1.110/654 din 30 iunie/1 iulie 2020 pentru modificarea Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale si al ministrului tineretului si sportului nr. 742/493/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru ...
x