Stabilirea numarului de ore si programul de lucru la un CIM cu timp partial
Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Specialist in legislatia munciiIntrebare: O societate are un Proiect POCU cu durata de 1 an (organizare cursuri) in desfasurare. Avem neclaritati cu privire la contractele de munca ale formatorilor (continut, mod de transmitere in Revisal).
Formatori platiti la curs (norma): 90 ore pe curs, 3600 lei net curs/norma; structura curs 30 ore pregatire, 32 ore curs teorie, 28 ore curs practica.
Un formator tine 4 sau 5 cursuri intr-o perioada aprox de 2 luni si jumatate.
Nu se poate sti cu exactitate la inceputul unei luni data cursurilor si ca urmare nici numarul de ore ce va fi executat pontat in fiecare luna, ca urmare nici salariul ce va fi platit; insa cu aproximatie, da.
Exemplu:
CIM inregistrat in Revisal cu incepere pe 24.09.2018, timp partial - 90 ore pe luna, salariu brut 6.153 lei (net - 3.600 lei);
- pontaj si salariu pe stat luna septembrie - 48 ore (din care 8 ore in week-end), salariu net 1.920 lei (brut lunar - 10.940 lei);
- act aditional inregistrat in Revisal pe 16.10 cu efecte din 17.10- modificare numar ore pe luna la 184 si prelungire contract pana la 17.12.2018.
- act aditional inregistrat in Revisal pe 19.10 cu efecte din 01.10.2018 - modificare salariu brut 13.264 lei
- pontaj si salariu pe stat pe luna octombrie - 210 ore, salariu net 8.400 lei (brut lunar 12.581 lei)
- corectie Revisal trimisa pe 02.11 cu efecte din 01.10.2018, modificare nr ore/luna 210, salariu brut;
12.581 lei (02.11 data la care am stiu exact numarul de ore efectuate pe octombrie si implicit salariul).
Ce informatii suplimentare trebuie sa apara in CIM? Cum si ce trimitem in ReviSal? La inceputul contractului si ulterior cand avem numarul exact de ore (la sfarsitul lunii)?
Formatorii sunt notificati la Autotitatea Contractanta, pe masura desfasurarii cursurilor, pentru 4 sau 5 norme, si in functie de cum merg cursurile si de disponibilitate se notifica iar pentru alte 4 sau 5 norme. Pentru urmatoarele norme facem un nou CIM sau tot act aditional?
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 11-50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 nov 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Transmiterea REVISAL
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat ...
Intrebare: Va rog sa ma sripijiniti cu o informatie in urmatoarea speta: Am radiat in Revisal un contract (si l-am transmis). Acest contract dupa ce l-am intocmit si inregistrat in Revisal, angajatul s-a razgandit si nu a mai dorit sa lucreze la noi. Nu a lucrat nici o ora, deoarece in prima zi s-a cerut ca are niste probleme si apoi nu a mai venit deloc desi noi l-am tot asteptat. Am radiat contractul dar ...
Intrebare: In situatia unui salariat detasat de la o alta societate, a fost intocmit un acord intre cele trei parti, angajatorul care a dispus detasarea, salariatul si angajatorului la care a fost detasat, de majorare a drepturilor salariale. Drepturile salariale majorate se transmit in Revisal?
Intrebare: In contul de REVISAL pe care operez si transmit la ITM, am doua firme - Firma mama X - deschide pe 1 noiembrie un hotel care are (separat) certificat de inregistrare ca hotel, de sine statator, adica are un cod unic de inregistrare si are activitatea principala 5510 ”Hoteluri si alte facilitati de cazare similare”. Asa ca, intentionez sa trec aceasta firma in REVISAL-UL in care ...
Intrebare: Avem 2 locatii in cadrul companiei, sediul si un punct de lucru. Se doreste ca personalul de curatenie sa lucreze 3 zile/saptamana la sediu si 2 zile/saptamana la punctul de lucru. Revisal se tine la sediu atat pentru punctul de lucru cat si pentru sediu social. Trebuie sa declar aceasta modificare in REVISAL si daca da cum?
Intrebare: Cum se inregistreaza in Revisal detasarea unui salariat angajat la o societate din Romania cu sediul permanent in Franta? art 52 d sau 54? Salariatul are contract de munca incheiat conform legislatiei din Franta, toate taxele se achita in Franta. Multumesc Cornelia