Organizarea serviciului privat de tip C1 pentru situatii de urgenta. Ordinul nr. 96/2016
Raspuns oferit de Adina Popescu
consilier juridicIntrebare: In conformitate cu prevederile CRITERIILOR DE PERFORMANTA din 14 iunie 2016 privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta, aprobate prin Ordinul nr. 96/2016, societatea noastra urmeaza sa-si constituie Serviciul Privat de tip C1 pentru situatii de Urgenta.
In momentul de fata exista la nivelul societatii o echipa de pompieri voluntari, care sunt incadrati pe diverse pozitii in companie ( ex:sef schimb productie, magazioneri, operatori, controlori calitate, etc) si exercita in mod voluntar aceasta activitate de pompier.
Intrebarea mea este ce modificari ar trebui sa aducem contractelor de munca ale acestora ca sa poata opera in acest serviciu. Adica, pentru cumulul de functii e obligatorie incheierea unui contract individual de munca (in functia de servant pompier) si daca da, in ce conditii ar trebui incheiat (norma, timp, repartizare ore) avand in vedere ca au activitati de pregatire si instruire regulate iar interventiile propriu-zise vor fi doar la nevoie.
Am vazut ca exista criterii speciale de performanta in acest caz, desi, contractual, la nivelul unitatii sunt alte criterii de performanta stabilite. In cazul in care e nevoie de un contract individual de munca e obligatorie cumularea criteriilor de performanta la nivel de unitate pe categorii de personal cu cele speciale, enumerate in “criteriile de performanta” din 14 iunie 2016.
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 apr 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria CIM cu timp partial
Intrebare: Persoana varstnica pt care doresc sa devin ingrijitor informal poate sa obtina pe langa gradul de dependenta si un grad de handicap, atunci ce fel de Contract vor incheia cu mine DGASPC -ul, cata vreme Contractul, modelul de contract prevazut in Anexa la Ordinul 955/2023, este legat de Fisa socio-medicala si geriatrica (varstnici), si nu spune nimic de documentele necesare incheierii contractului ...
Intrebare: In 2011 am avut un salariat cu contract pe perioada nedeterminata, cu timp partial de lucru de 4 ore. Acest salariat a fost pontat timp de un an la norma intreaga de 8 ore. S-a platit salariul la 8 ore, salariatul nu a sesizat ca acel contract era de 4 ore si nu de 8 ore. Ce vechime in munca are salariatul atata timp cat la casa de pensii el figureaza cu stagiu de cotizare salariu intreg si norma ...
Intrebare: Legat de o speta abordata anterior as mai dori cateva clarificari. Atfel persoana varstnica pt care salariatul doreste sa devina ingrijitor informal poate sa obtina pe langa gradul de dependenta si un grad de handicap, in acest caz ce fel de Contract vor incheia cu salariatul DGASPC -ul, cata vreme Contractul , modelul de contract prevazut in Anexa la Ordinul 955/2023, este legat de Fisa ...
Intrebare: Rog sa-mi transmiteti daca este eligibila pentru a deveni ingrijitor informal pentru o persoana varstnica, persoana care are un contract de munca incheiat pe fractiune de norma, respectiv 4 h/zi, de luni-vineri sau NUMAI persoana care are norma intreaga si care POATE beneficia de program lunar de lucru redus, de o jumatate de norma, justificat de asumarea rolul de ingrijitor? Inteleg din Ordinul ...
Intrebare: Va solicitam sa ne comunicati daca unui angajat i se poate modifica programul de lucru de la 4 ore la 8 ore. Mentionam ca salariatul a fost angajat prin concurs cu norma partiala de 4 ore.
Intrebare: Avem un salariat angajat cu timp de munca partial ( 8 ore/saptamana) caruia dorim sa ii modificam contractul la norma intreaga (40 ore/saptamana). Cum recomandati sa facem? varianta A- incetare CIM actual si inregistrare CIM nou cu prevederile actuale (norma intreaga) varianta B- Act Aditional de modificare durata munca si salariu. Ref la intrebarea anterioara, doresc sa reformulez avand in ...