Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Portal actualizat la 16 August 2018

Reorganizarea unei institutii publice. Criterii de numire a functionarilor publici in noile functii rezultate ca urmare a reorganizarii

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 08 Feb 2018
Intrebare: In situatia aplicarii unei proceduri de reorganizare intr-o institutie publica se aplica vreun criteriu de selectie respectand prevederile Legii 188/1999 sau aceasta selectie ramane numai la latitudinea conducatorului institutiei fapt ce s-a si intamplat ? Mai mult decat atat daca conducerea institutiei a fost notificata ca aceasta aplicare a procedurii de reorganizare a fost contestata in instanta de judecata competenta, aceasta are obligatia de a tine cont de acest aspect sau nu?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 31.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.350 + TVA = 1.417,5 lei
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
  • NOU! Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 1.636 + TVA =1.717,5 lei

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizarea unei institutii publice. Criterii de numire a functionarilor publici in noile functii rezultate ca urmare a reorganizarii
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "Documente solicitate de inspectorii ITM"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Iul112016

Incidenta acord colectiv conducatorului institutiei

de Adina Popescu valabil la 11 Iul 2016
Apr112016

Date cu caracter personal

de Adina Popescu valabil la 11 Apr 2016
Ian202016

Operare Revisal date cu caracter personal

de Adina Popescu valabil la 20 Ian 2016
Nov132015

Desemnare persoana responsabila cu arhiva

de Adina Popescu valabil la 13 Nov 2015
Aug202015

Acordare norma de hrana

de Adina Popescu valabil la 20 Aug 2015
x