Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Portal actualizat la 23 Mai 2018

Organizarea serviciului privat de tip C1 pentru situatii de urgenta. Ordinul nr. 96/2016

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
Intrebare: In conformitate cu prevederile CRITERIILOR DE PERFORMANTA din 14 iunie 2016 privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta, aprobate prin Ordinul nr. 96/2016, societatea noastra urmeaza sa-si constituie Serviciul Privat de tip C1 pentru situatii de Urgenta. In momentul de fata exista la nivelul societatii o echipa de pompieri voluntari, care sunt incadrati pe diverse pozitii in companie ( ex:sef schimb productie, magazioneri, operatori, controlori calitate, etc) si exercita in mod voluntar aceasta activitate de pompier. Intrebarea mea este ce modificari ar trebui sa aducem contractelor de munca ale acestora ca sa poata opera in acest serviciu. Adica, pentru cumulul de functii e obligatorie incheierea unui contract individual de munca (in functia de servant pompier) si daca da, in ce conditii ar trebui incheiat (norma, timp, repartizare ore) avand in vedere ca au activitati de pregatire si instruire regulate iar interventiile propriu-zise vor fi doar la nevoie. Am vazut ca exista criterii speciale de performanta in acest caz, desi, contractual, la nivelul unitatii sunt alte criterii de performanta stabilite. In cazul in care e nevoie de un contract individual de munca e obligatorie cumularea criteriilor de performanta la nivel de unitate pe categorii de personal cu cele speciale, enumerate in “criteriile de performanta” din 14 iunie 2016.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 31.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.350 + TVA = 1.417,5 lei
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
  • NOU! Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 1.636 + TVA =1.717,5 lei

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Organizarea serviciului privat de tip C1 pentru situatii de urgenta. Ordinul nr. 96/2016
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "Documente solicitate de inspectorii ITM"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Articole similare

Apr222018

CIM cu timp partial. Programul de lucru. Conditii

de Rodica Mantescu valabil la 22 Apr 2018
x