Asigurarea apei pentru salariati in perioadele cu temperaturi extreme - Protectia muncii
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Asigurarea apei pentru salariati in perioadele cu temperaturi extreme

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic
valabil la 10 Iul 2018
Intrebare: Societatea noastra are 3.200 de angajati si se extinde pe cca 65.000 mp hale de productie construite. Pentru asigurarea apei minerale angajatilor, cate 2-4 litri/persoana/schimb, in cazul temperaturilor extreme si pentru mentinearea starii de sanatate a angajatilor, am initiat un plan de investitie a unor instalatii profesionale de racire mare (400 lth) si medie (200 lth). Instalatiile servesc apa atent filtrata, plata si carbogazoasa. Fiecare instalatie detine 3 filtre in cascada (grad filtrare 10-5 microni si pentru particule mai mari de 0.5 microni) . Capacitatea de apa racita este calculata numarul de angajati/sectie/schimb la un consum de 2 litri persoana. Va rugam sa ne comunicati daca acest sistem poate inlocui apa minerala carbogazoasa imbuteliata pe care in anii precedenti am distribuit-o angajatilor pe timp de canicula? Mentionam ca aceasta apa imbuteliata se incalzea rapid si nu putea fi consumata. In acest caz, angajatii o duceau acasa iar in timpul programului de lucru consumau apa de la actualele aparate de apa cu racire pe care le detinem, dar cu o capacitate de racire mai mica (100 lth), care sunt in acest moment insuficiente.. Acesta este motivul pentru care am decis sa investim intr-un sistem de racire profesional, intretinut lunar, care sa asigure tuturor angajatilor apa rece in mod continuu. Ca titlu informativ valoarea investitiei se ridica la 37.000 euro, cu o intretinere lunara a filtrelor de cca 2.000 euro, deci inca 24.000 euro/an. Am dori sa stim daca putem asigura personalului apa potabila filtrata, racita si carbogazeificata cu sistemele profesionale Norad - Aquastrop in locul apei minerale adecvate. Vom fi in conformitate cu legea inlocuind apa minerala imbuteliata cu apa potabila filtrata si racita corespunzator, pe care o vom pune la dispozitia personalului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: productie rezistente electrice CAEN 2751

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 10 iul 2018.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Protectia muncii

Mar252024

Lucrator desemnat SSM

de Adina Popescu valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Daca avem serviciu externalizat de SSM si PSI (contractat cu o firma specializata) angajatul care se ocupa intern de aceasta parte de SSM este necesar sa aiba functia COR de SSM: de Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca COD COR 325723 sau 226302 specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca sau 226303 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (studii ...
Oct242023

Fisa de aptitudine completata de medicul de medicina muncii

de Adina Popescu valabil la 24 Oct 2023
Intrebare: Am urmatoarea situatie - la doi dintre salariatii companiei am primit aviz periodic de medicina muncii cu diagnostic: 1. apt conditionat - fara alte mentiuni; 2. apt cu dispensarizare prin MF - fara alte mentiuni. In cazul 1 am urmatoarele intrebari: - recomandarile medicului de medicina muncii ar fi trebuit scrise pe aviz; - cum poate afla angajatorul care sunt aceste recomandari; are dreptul sa ...
Oct022023

Control medical la angajare

de Adina Popescu valabil la 02 Oct 2023
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o speta, ipotetic vorbind, daca exista o situatie ca viitorul angajat nu a reusit sa-si scoata adeverinta de la medicul de familie, face fisa de aptitudini astazi la Medicina muncii, peste 3 zile medicul de familie ii elibereaza adeverinta medicala pentru angajare, adica aceasta ar avea o data ulterioara de inregistrare si eliberare fata de fisa de aptitudini realizata. ...
Sep102023

Obligativitate testare psihologica personal IP care conduce ocazional auto

de Alexandra Nedelcu valabil la 10 Sep 2023
Intrebare: Pentru angajatii care conduc masina institutiei este obligatoriu sa faca testul psihologic? Mentionam ca acestia nu sunt incadrati cu functia de conducator auto.
Sep072023

Plata de catre salariat a costului echipamentului de protectie daca il pastreaza dupa incetarea CIM

de Adina Popescu valabil la 07 Sep 2023
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca obligatia financiara a salariatului in urmatoarea procedura (prevazuta in contractul colectiv de munca) este una legala: compania are un normativ intern, in care este prevazut echipamentul de protectie si durata de utilizare, pentru fiecare loc de munca si post ocupat, in cadrul companiei. Se distribuie echipamentul individual de protectie in mod gratuit, iar la ...
Feb172023

Completare atributii salariat. Act aditional la CIM

de Adina Popescu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: Avem 4 salariati incadrati pe urmatoarele functii: operator debitare laser (2 persoane), muncitor necalificat si sef atelier. Angajatorul doreste ca cele 4 persoane sa primeasca si atributii de stivuitorist, prin completarea fisei de post cu atributiile acestei functii. Mentionez ca toate cele 4 persoane au calificare de stivuitorist si autorizatie. Va rugam sa ne precizati daca legislatia ne ...
x