Activitati in cadrul proiectelor finantate din fonduri UE. Functia stabilita in CIM
Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Specialist in legislatia munciiIntrebare: Facem parte dintr-un proiect cu fonduri europene. Am luat legatura cu mai multe ITM-uri din tara, unii spun ca pt activitatea pe proiect trebuie CIM separat, altii afirma ca codul muncii nu limiteaza cu nimic si ca se pot face Acte aditionale la cim-ul de baza cu precizarea ca pe perioada proiectului vor avea si alte atributii sau adaugand in fisa de post acele atributii specifice proiectului european. Ministerul muncii ne-a informat ca nu raspunde la petitii anonime, desi dupa stiinta mea ar trebui sa monitorizeze si sa se asigure ca legile sunt aplicate peste tot la fel. Deci, o intrebare ar fi, ce acte ar trebui facute pentru activitatea pe proiect.
O alta intrebare ar fi urmatoarea: in ipoteza ca trebuie facute CIm-uri speciale pt proiect, ce se scrie in CIM si ce se scrie in revisal la functie - pentru ca in proiect sunt prinsi cu denumiri generice, gen responsabil implementare, responsabil apa, printre picaturi am tras concluzia ca activitatea lor ar fi de testareanaliza si am gasit pe COR-ul 2012 functia de cercetator stiintific in gospodarirea apelor, care evident nu se regaseste in revisal, aici momentan este doar COR-ul 2011, si cat de cat apropiat am gasit expert hidrolog. Din cate stiu eu, pe un proiect in toate actele trebuie sa apara titulatura din proiect....Asa incat, daca in CIM as trece titulatura din proiect cu mentiunea COR asimilat 211444, in revisal trec 211414 - expert hidrolog, iar in fisa de post ii trec titulatura din proiect, este in regula?
3. se reface medicalul si SSM-ul? conform ce au afirmat unii de la iTM ca vorbim de 2 functii diferite....?
• Tip societate: S.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
• Cod CAEN: servicii apa
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 55.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.035 + TVA = 2.136,75 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 2.837,80 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 dec 2012.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: Ce documente pot fi semnate de o alta persoana din cadrul firmei, in cazul de fata, Manager Resurse Umane, decat Directorul General in ceea ce priveste angajarea, incetarea, decizie, adeverinte, act aditional sau alte documente care tin de dosarul personal al salariatului? Care e procedura privind delegarea de semnatura?
Intrebare: Avem un angajat trecut de 71 ani, care vrea sa continue activitatea. Putem sa il mentinem in activitate?
Intrebare: Avem un angajat incadrat cu 8 ore zi, functia de baza declarata la noi, primeste tichete de masa. Pe data de 12.02.2024 am primit din partea acestuia o declaratie ca incepand cu aceasta data nu mai detine functia de baza la noi deoarece pe data de 15.02.2024 se va angaja in alta parte. Cum ne impacteaza aceasta declaratie calculul salarial, functia de baza, deducerea si acordarea de tichete ...
Intrebare: Intr-o societate, s-a efectuat trecerea de pe postul(rolul) de customer care representative pe postul (rolul)de account support officer. In urma acesteia s-au facut modificari in fisa postului si la salariu. Actul aditional intocmit priveste doar salariul (fara modificarea functiei si nici a locului de munca, chiar daca s-a schimbat departamentul). In rest, justificandu-se ca a avut loc o DOAR o ...
Intrebare: Va rog sa imi spuneti in ce conditii un angajat la o firma SRL poate avea atat contract individual de munca cat si contract de SRL. Obiectul de activitate este acelasi la ambele firme. Adica SRL denumit X are un angajat cu contract individual de munca. Acest angajat, prin SRL-ul lui Y, are contract prestari servicii tot cu firma X. Presteaza servicii si emite facturi lunar pentru firma X. Adica ...
Intrebare: Fisa postului pentru consilier juridic